איים על פקח עיריה ועובדות לשכת התעסוקה ויבצע 100 שעות לתועלת הציבור

תושב קרית מלאכי איבד את השליטה ואיים על פקח עיריה ועל עובדות לשכת התעסוקה. עו"ד אביעד חייט שכנע את השופטת כי מגיע לו סיכוי נוסף
רונן לוי |
צללית מושיט יד פתוחה

שופטת בית משפט השלום בקרית גת, טל לחיאני שהם, גזרה 100 שעות של"צ לתועלת הציבור על תושב קרית מלאכי שאוחדו לו שני תיקים בגין איומים. האחד על פקח עירוני שרשם לו דו"ח, השני על עובדות לשכת התעסוקה בעיר. השופטת לחיאני שהם קיבלה את בקשת הסניגור, עו"ד אביעד חייט, ונמנעה מלהרשיע אותו.

על פי כתב האישום הראשון, במהלך רישום דו"ח של פקח התקשר הנאשם למשטרה, ואיים בפגיעה שלא כדין בגופו ובחירותו של הפקח, באומרו "אני עוד שנייה תוקף פה אנשים, תביאו לפה ניידת כבר אין לי כוח לשטויות", בכוונה להפחידו או להקניטו. עוד באותן הנסיבות, איים בפגיעה שלא כדין בפרנסתו של הפקח בכוונה להפחידו או להקניטו, באומרו "אתה לא יודע מי אני, אני אגמור אותך, אני אגיש תלונה בעיריה ואדאג שיפטרו אותך". לאחר מכן השליך לרצפה את הדוח אותו רשם לו הפקח.

בכתב האישום הנוסף איים הנאשם על מנהלת לשכת התעסוקה בקרית מלאכי ועובדות נוספות, באומרו להן: " אני אשרוף את המקום, לא אכפת לי לשבת בכלא אין לי מה להפסיד אני אקבור אתכם". כל זאת אמר בכוונה להפחידן. בהמשך, התקשר הנאשם למוקד ואיים בפני מנהלת הצוות בפגיעה שלא כדין בגופן של המנהלת והמתלוננת, בכך שאמר לה: "עכשיו אני נוסע לשמה ועושה את כל הבלאגן .. אני לא צוחק כבר הם מביאים אותי למצב שאין לי מה להפסיד כבר כוס אמק אני אכנס אני אשבור לה את הראש ואני אכנס לכלא לפחות אני יודע על מה … אני אומר לך אני עכשיו נוסע לירושלים אני לא יודע מה אני עושה להם שמה יכניס לכלא יעשו מה שהם רוצים… כבר אין לי מה להפסיד את אומרת לי אין מה לעשות… אני אומר לך אני לא צוחק אני אשלח אותם לאנשהו אני לא אין לי כוח כבר אני פה ליד הלשכה אני תופס את עצמי בשיניים אני תופס את עצמי עוד שניה אני בא אני הופך פה הכל".

"מדובר בנאשם בלי דפוסי התנהגות אלימים או עברייניים, כך שכל תנאי הלכת כתב מתקיימים"

לאחר משא ומתן בין התביעה לסניגור, עו"ד חייט, הודה הנאשם, במסגרת הסדר טיעון בכתבי אישום מתוקנים, באשמת איום והצדדים הציגו הסדר ולפיו יעתרו במשותף להימנע מהרשעה, והטלת צו של"צ והתחייבות כספית על הנאשם.

הצדדים נימקו את ההסדר בלקיחת אחריות, תיקון כתבי האישום לקולה, חלוף הזמן, מצבו האישי של הנאשם והמלצת שירות המבחן. "מדובר בנאשם בלי דפוסי התנהגות אלימים או עברייניים, כך שכל תנאי הלכת כתב מתקיימים בתיק. מכל אלה, אבקש לכבד את ההסדר", אמר עו"ד חייט.

כאמור השופטת לחיאני שהם קיבלה את ההסדר, לא הרשיע את הנאשם וגזרה על הנאשם התחייבות כספית על סך 2,000 שקלים וצו לביצוע 100 שעות שירות לתועלת הציבור וזאת במשך שנה.
_______________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת טל לחיאני שהם

_______________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%a2%d7%93-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%98

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות