ישרא-בלוף הובלות

בעל עסק להובלות חשוד כי בשלושה חודשים הפיץ חשבונות פיקטיביות בהיקף של 37 מיליוני שקלים. כמו כן חשוד בהוצאת חשבוניות כפולות ב- 5.6 מיליון
ציון חן |
משאית שרטוט

תופעת הפצת החשבוניות הפיקטיביות מהן מתפרנסים ארגוני פשע ומלביני כספים בשוק השחור נחשפת כל פעם חדש בממדיה העצומים. עתה נעצר בעל עסק להובלות מרמת גן, החשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף חריג במיוחד של 37 מיליוני שקלים. בבדיקת תיק המע"מ של האיש נחשפו גם חשבוניות כפולות שהוציא, בסך של 5.6 מיליון שקלים, שדרישת המס עליהן עומדת על 2.3 מיליון.

מחקירת רשות המיסים עולה כי העבירות המיוחסות לאיש מתפרסות על פני חודשי הקורונה 2-5/2020. את החשבוניות הפיקטיביות שהוציא הוא ייחס לאספקת סולר ובנזין ללקוחות שונים, לכאורה.

אתמול (שלישי) הוא נחקר במחלקת החקירות של מע"מ, ולדברי החוקרים "בחר להתחמק מהחשדות שהוטחו בו ולא ענה על השאלות בחקירה, עד לשמירה מוחלטת על זכות השתיקה".

בהסכמת החוקרים והאיש, הוא שוחרר היום בבית המשפט בערבות עצמית של מאה אלף שקל, וערבות צד ג' באותו סכום, ערבות בנקאית של 10 אלף שקל, צו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום והפקדת דרכונו בחקירות מע"מ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות