הורשע סוחר הסמים שדרס למוות ילד ביום כיפור

אמיר אבו לבן מרמלה הורשע בדריסתו למוות של איתי מרגי ז״ל, בן ה-8, בעת שנהג בפראות ביום כיפור בדרך נמיר בתל אביב
רונן לוי |
אמיר אבו לבן, הנהג הדורס, בעת ההרשעה

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב בני שגיא, הרשיע היום (שלישי) את אמיר אבו לבן, בן 21 מרמלה, בכתב אישום מתוקן בהמתה בקלות דעת, סחר בסם מסוכן והחזקת סם מוסכן שלא לצריכה עצמית. אבו לבן דרס ביום כיפור למוות את הילד איתי מרגי, בן ה-8, בעת חלוקת סמים ללקוחות.

על פי כתב האישום המתוקן בו הודה הנאשם, בצהרי יום כיפור 9.10.19 הגיע ברכבו לגוש דן כדי למכור LSD וקוקאין לצרכני סמים. לאחר שמכר את הסמים ללקוחות שונים, והיה בדרכו למכור ללקוח נוסף, נהג הנאשם ברחוב דרך נמיר בתל אביב, ופגע באיתי מרגי ז"ל, בן ה-8, שרכב על אופניו בכביש. הנאשם נסע במהירות מופרזת ומעל המותר, ופגע במנוח בעוצמה רבה. מיד לאחר תאונת הדרכים, ובשעה שהמנוח מוטל מדמם על הכביש, יצא מהרכב ומיהר להסתיר, בשיחים אשר בצד הכביש, את הסמים שהחזיק. המנוח נפטר כתוצאה ממעשי הנאשם.

הנאשם הודה כי מותו של המנוח נגרם כתוצאה ממעשיו, הודה כי נהג ביום כיפור למרות שהיה מודע היטב לכך שבמועד זה משתמשים בכביש הולכי רגל ורוכבי אופניים ובהם קטינים רבים המסתמכים על המוסכמה הנוהגת. בנוסף, הודה כי נהג במהירות מופרזת ומעל המותר, לא התאים את מהירות נסיעתו למועד בו נהג ברכב, יום כיפור, ולא התאים את מהירות נסיעתו לתנועת עוברי הדרך ולתנאי הדרך, ולא האט את מהירות נסיעתו בכביש עם הגיעו אל הצומת.

הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון שלא כלל הסכמה לעניין העונש.
____________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט בני שגיא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות