עו"ד ענת אשכנזי: המרצה לסטטיסטיקה שהפכה למומחית בתחום הנזיקין והביטוח

סיפורה של עו"ד ענת אשכנזי, שבגיל 36 החליטה להפוך לעורכת דין, וביצעה את מעבר הקריירה בהצלחה מרובה
%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%95%d7%a8%d7%93 |
עו”ד ענת אשכנזי

משרדה של עו"ד ענת אשכנזי הוא משרד בוטיק, המציע ללקוחותיו מגוון של שירותים משפטיים בתחום הנזיקין והביטוח.

לזכותה של עו"ד ענת אשכנזי נזקף רזומה מרשים של הצלחות בתביעות נזיקין, והשגת פיצויים מקסימליים עבור לקוחותיה.

עו"ד אשכנזי מספרת כי בגיל 36, עם שלושה ילדים וקריירה מוצלחת כמרצה לסטטיסטיקה במספר מוסדות להשכלה גבוהה, החליטה לעשות שינוי והחלה ללמוד לימודי משפטים. בהתחלה הלימודים היו רק בשביל הפאן, אבל מהר מאוד היא הבינה שהיא הולכת על כל הקופה – להיות עורכת דין ולעבוד במקצוע במשרה מלאה.

עו"ד ענת אשכנזי

עו"ד ענת אשכנזי מאוד אוהבת את המקצוע: את הכתיבה, ההופעה בבתי משפט, היצירתיות שכל תביעה דורשת ממנה והריגוש מכל תיק ותיק. את כישוריה הוורבליים וכושר השכנוע כמרצה לסטטיסטיקה היא מביאה כיום לידי ביטוי בהופעות לדיונים ועושה חייל.

עוד מספרת עו"ד ענת אשכנזי כי תחום הנזיקין בו היא עוסקת הוא מגוון מאוד, ולשם טיפול בסוגים השונים של התביעות היא נדרשת ללמידה מתמדת של פסיקה וחקיקה עדכנית, לסיעור מוחות עם קולגות ולידע מעמיק ברפואה (במיוחד בתביעות של רשלנות רפואית).

בנוסף, טוענת עו"ד אשכנזי כי רוב התיקים בתחום הנזיקין מסתיימים בפשרות, ולכן עו"ד טוב בתחום נמדד גם לפי הידע הכללי וכישורי המסחר שניחן בהם כדי לסגור פשרות.

"במו"מ לפני פשרה אני מבינה את נקודות החוזק בתיק ומעצימה אותן בפני הצד השני, וכשאני קולטת את מידת הנכונות של הצד השני לויתורים ולגמישות, אני מצליחה למקסם את הפיצוי גם בפשרה".

במה אני מאמינה? עו"ד ענת אשכנזי מאמינה כי ידע הוא כוח, המאפשר להגיע להישגים מרקיעי שחקים.

עו"ד ענת אשכנזי

סיפורי הצלחה זכורים – תביעות רשלנות רפואית כנגד מוסדות רפואיים, בהם הוכיחה כי המוסד התרשל וכתוצאה מכך נגרם לתובע נזק. לדוגמה: תביעה של רשלנות רפואית של לקוח, שהרופא לא איבחן בזמן תופעה של תסביב אשך ונגרם לו נמק באשך, ולאחר הליך משפטי של כשנתיים התקבל פיצוי בסך של 320,000 ₪.

סיפור הצלחה נוסף – תביעת רשלנות רפואית במהלך ניתוח קטרקט, שכתוצאה ממנה איבד התובע את מאור עיניו בעין שמאל. לאחר הליך משפטי ארוך, התקבל פיצוי בסף של 280,000 ₪. סיפור נוסף – ילד שהחליק במדרגות בית הספר בשל ריצוף מחליק שבר את שורש כף היד , בית הספר נחפז להתקין מייד לאחר התאונה על המדרגות מדבקות מונעות החלקה, ולאחר הגשת התביעה ובמו"מ, הילד קיבל פיצוי בסך של 300,000 ₪.


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות