צפו: נהגי משאיות גנבים שפוטרו איימו ותקפו את מחליפיהם

חברה לשיווק מזון ניזוקה ואוימה על ידי נהגים לשעבר שפוטרו לאחר שהתברר שהם נהגו לגנוב מהחברה סחורות במיליוני שקלים. בלש התחזה לנהג חדש, והקליט את המאיימים שנעצרו
ציון חן |

נהגים בחברת הובלות שהם בני משפחה תושבי לוד, בסיוע עובד נוסף בחברה, גנבו סחורה ממפעל איתו עבדו בשינוע הזמנות של מוצרי מזון. מדובר בסחורות בשווי של מיליוני שקלים, אשר הנהגים נהגו למכור לבתי עסק ברחבי הארץ.

בעקבות גילוי היקפי הגניבה מהעסק, ביקשו בעלי החברה להחליף את נהגי ההובלות בנהגים מחברות אחרות. בתגובה החלו המובילים המפוטרים להטיל אימה על בעלי החברה ועל הנהגים החדשים שהתקבלו לעבוד במקומם. כך לדוגמא, נהג של חברה חיצונית שנשכרה לצורך חלוקת מוצרי המזון, הותקף באלימות ע"י אלמונים שאיימו עליו להפסיק לשנע סחורות מהחברה ממנה פוטרו, ונגרם נזק כבד למשאיות ולציוד.

במשטרה החליטו לשתול בחברה שוטר סמוי שהועסק כנהג הובלות חדש בחברה. עם תחילת עבודתו הוא החל לקבל את האיומים מצד המפוטרים בדרישה להפסיק עבודתו במקום.

בחודש האחרון נאספו מספיק ראיות לגבי שבעה מעורבים מהם שישה תושבי לוד (55, 23,41,37,29, 39) ותושב גדרה בן 45, לחקירה בחשד לסחיטה באיומים, גניבה ממעביד, הלבנת הון ועבירות נוספות.

במהלך מבצע המעצרים ביצעו השוטרים חיפוש גם במשאיות שבבעלות החשודים, ותפסו בתוכן משטחים עם מוצרי מזון אשר נגנבו מהחברה ממנה פוטרו. היום הגישה הפרקליטות הצהרת תובע כנגד השבעה, לפיה יוגש נגדם כתב אישום.

בסרטון: פקד לירון דנוך, קצין חקירות הונאה מחוז מרכז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות