איים על השופט והמאבטחים בזמן שהוצא מהאולם, ונעצר

בעל דין בביהמ"ש בראשון לציון לא אהב את הלך הרוח של השופט בתיק שלו, אז מאבטחים ליוו אותו החוצה. בדרך הוא איים על השופט והמאבטחים ונעצר במקום
ציון חן |
בית המשפט בראשון לציון. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שופט השלום בראשון לציון, גיא אבנון, נאלץ להיעזר במאבטחי משמר בית המשפט על מנת לסייע לו להשכין שקט באולמו, לאחר שאחד מבעלי הדין שמולו, תושב ראשון לציון (37) גרם לאווירה טעונה באולם.

מאבטחי בית המשפט הגיעו לאולם, ויחד עם עורך-דינו של האיש הם ליוו אותו אל מחוץ לבניין. בזמן הזה, פנה האיש אל העו"ד שלו, ובנוכחות המאבטחים אמר לו "פעם הבאה אני אביא אנשים לשופט. אתם לא מכירים אותי. מי שפוגע בי אני פוגע בו בחזרה".

בשלב הזה המאבטחים עוד התייחסו לדבריו כאמירות של "עידנא דריתחא", אבל גם לאחר שהעו"ד הזהיר את הלקוח חמום המוח שלו, ואמר לו כי גישה מהסוג הזה עוד עלולה לסבך אותו, הוא לא עצר.

"אתם לא מכירים אותי. מי שפוגע בי אני פוגע בו בחזרה", חזר ואיים האיש על המאבטחים, "יש לי משפחה גדולה מרמת אליהו, לא כדאי לכם להתעסק איתי. אתם פה במדים, בוא החוצה תראה מה אני יכול לעשות", הוא אמר לאחד מהמאבטחים.

בשלב הזה קיבלו המאבטחים החלטה לעכב את האיש, והזעיקו את המשטרה, שעצרה אותו בביצוע עבירת איומים על השופט והמאבטחים. בחקירתו הוא גם הודה כי איים ולא הכחיש.

כעבור יומיים בלבד הוגש כנגד האיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו. "איומים המושמעים כלפי שופט ביחס למילוי תפקידו השיפוטי פוגעים בערך חברתי מהותי ויסודי שתכליתו שמירה על היכולת של השופט לתפקד באופן עצמאי ובלתי תלוי", ציטטו במשטרה מהחלטה בעניינו של אזרח אחר שאיין בעבר על שופט, "כל זאת נכון ללא קשר לשאלה אם השופט מודע לאיום כלפיו או לא".
___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט גיא אבנון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות