צפו: מחלק סייבר בימ"ר תל אביב עצר רשת הפצת תמונות אינטימיות של ישראליות

סערה גם בקהילת הלהט"ב – נעצרו גם שתיים מבנות הקהילה, יחד עוד שני בחורים ובחורה, כחשודים במעורבות בהפצת מאות תמונות אינטימיות, של מאות קורבנות שנחשפו
ציון חן |
ביקש שישלחו תמונות, ארכיון.

לאחר מעצרו אתמול של תושב קרית ים (23), בעקבות חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים בימ"ר תל אביב, נעצרו ביממה האחרונה עוד ארבעה חשודים במעורבות בהקמת חמש קבוצות באפליקציות הטלגרם, בהן הופצו תמונות אינטימיות של מאות קורבנות שחלקן התלוננו על כך במשטרה.

מהחקירה עולה כי אלפי משתמשים צפו בחמש קבוצות שעסקו בהפצת התמונות הללו והוקמו באפליקציית טלגרם. תמונות העירום וסרטונים של מאות קורבנות, נשים ונערות הופצו ללא ידיעתן או הסכמתן.

העצור הראשון אתמול הכחיש כל קשר, אך מעצרו הוארך, וכך גם של חשוד נוסף בשיתוף פעולה איתו, בן 19 מקרית אתא. שלוש חשודות נוספות במעורבות של הפצת התמונות, בת 24 מתל אביב, בת 26 מקרית ביאליק ובת 44 מבת ים, נעצרו ושוחררו בתנאים מגבילים, ובכללם מעצר בית. חלק מהמעורבים משתייכים לקהילה הלט"בית, וכן חלק לא מבוטל מהמתלוננים.

אל מבצע המעצרים הזה יצאו השוטרים עם צווי חיפוש בבתיהם של המעורבים. בוצעו חיפושים ונלקחו טלפונים, שלחלקם אין לעצורים הסבר. מהמשטרה נמסר: "פעילות חשובה זו של המשטרה מצטרפת לשורת פעולות אכיפה נגד עבריינות ברשת, ובכללן איתור עבריינים הפועלים בתוכה ללא כל מורא, חודרים בבוטות לפרטיותן של נשים ופוגעים אנושות בחייהן תוך חשיפתן לעיני אלפים".

פעילות המשטרה, ודבריו של פקד ניר שדה, מחלק סייבר ימ״ר ת״א

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות