צפו: נתפסו שני חשודים שירו ופצעו קשה בלש משטרה

שני היורים על השוטרים בטירה, בארוע אחד מתוך שניים שארעו בחודש האחרון, נעצרו וכתב אישום הוגש נגדם הבוקר. בארוע נפצע שוטר אחד באורח קשה
ציון חן |
החשודים שורפים את בגדיהם לאחר הירי. צילום: דוברות המשטרה

ימ"ר מרכז סגרו חשבון עם שני תושבי טירה, אסלאם מנצור בן ה-37 וטאהר חאסקיה בן 32, והצליחו להביא למעצרם. זאת לאחר שהשניים ירו על שוטרים בטירה ב-16.5.20. כתב אישום יוגש נגדם היום.

זמן קצר לאחר הירי אותר רכב היורים לא הרחק ממקום הארוע, ותוך שעות ספורות אותר חאסקיה, שהיה נהג הרכב ממנו בוצע הירי. הוא הועבר לחקירה, וכעבור יום אותר בשטח רובה ה-M16 ממנו הם ירו על השוטרים, ואשר השליכו אותו במנוסתם. לאחר יומיים אותר שותפו מנצור, שהוא זה שביצע את הירי.

הארוע, שהתרחש בשעות הלילה המאוחרות, התרחש כאשר צוות של שלושה בלשים ברכב מוסווה היו בפעילות מבצעית נגד עבירות אמל"ח בשטחים החקלאיים מצפון לטירה. בשעה שהבלשים עיכבו שני חשודים שעברו במקום, חלף במהירות בדרך עפר בסמוך אליהם רכב מאזדה.

הבלשים חשדו ברכב ונסעו אחריו. בשלב מסוים הם הבחינו בו חונה על עיקול בשביל עפר. הבלשים ירדו מהרכב עם פנסים, והתקדמו אל עבר המאזדה, וכאשר היו במרחק מטרים ספורים מהרכב, יצא ממנו מנצור כשהוא רעול פנים, וירה לעברם ברובה מסוג מ-16.

שני בלשים נפגעו כאמור מהירי, הבלש א', בן 32, נפגע בראשו באורח קשה, והבלש ר', בן 24, נפגע בידו באורח קל. השוטר שנפצע בראשו הספיק להשיב באש, אולם היורים הצליחו להימלט מהמקום. בחקירה עלה כי לאחר הירי נמלטו השניים דרך השטחים החקלאיים והגיעו לביתו של מנצור, שם שרפו את בגדיהם והתקלחו.

 

מציאת רכב היורים על ידי מסוק המשטרה, איתור הנשק וצילום היורים שורפים את בגדיהם לאחר הירי. הסבר מאת ראש הצח"מ בימ"ר מרכז, רפ"ק יריב פיינברג. צילום- דוברות המשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות