כתב אישום לחבר כת חרדית שההתעלל בילדים בני 9 ו-10

הכת החרדית "לב טהור" נודדת ברחבי העולם בבריחה מהרשויות. עכשיו הוגש כתב אישום בירושלים נגד אחד ממחנכי הכת הנוקטת בשיטות חינוך אכזריות
נעמה כהן |
אלעזר רומפלר מקהילת "לב טהור" בכניסה לביהמ"ש המחוזי בירושלים, היום. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד אלעזר רומפלר, בן 46, בגין עבירות התעללות גופנית ונפשית  ותקיפת קטינים בני 9-10 על ידי אחראי. מזה 17 שנים רומפלר הינו חלק מקהילת "לב טהור" אשר נעה ונדה ברחבי העולם, תוך בריחה מרשויות המדינות שונות. בשנים 2009-2011 היה הנאשם מנהל בית ספר לגילאי 6-13 בקהילה בקנדה, ונכון להיום הוא מתגורר עם משפחתו בקהילה בגוואטמלה.

הקהילה  הוכרזה על ידי בית המשפט לענייני משפחה ככת פוגענית, וזאת לאור כך שבמסגרת הקהילה נהוג להעניש קטינים ובגירים בצורה קשה ואכזרית, והן לאור כך שבקהילה נהוג לחתן קטינים, להפריד בין ילדים לבין הוריהם, למנוע חינוך פורמלי וליצור ניתוק מהעולם החיצוני.

עו"ד אביעד דוויק מפרקליטות מחוז ירושלים מייחס לנאשם מעשי התעללות גופנית ונפשית בשני קטינים בשנים 2009-2011 וכן תקיפה הגורמת חבלה של ממש, והכל כשהנאשם מנהל בית הספר בו למדו הקטינים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על  שחרורו של הנאשם בערובה בתנאים של איסור יציאה מהארץ עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, עם ערבויות והפקדה כספית מתאימה לצורך הבטחת התנאים.

__________________________________

 

עו”ד פלילי סיון חורש

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות