סיפור על הצלה, יין ותרומה

יש סיפורים שפשוט מחממים את הלב. כמו על זה שמתחחיל בפראמדיק שייצא לדייט ונגמר בייקבים ישראליים שמתגייסים לעשות חג שבועות שמח לעובדי מד"א המסורים. שמעו סיפור
מעיין לביא |
גל רוזן (מימין) וג'ימי סלוק

זה היה בצהריי יום שישי, כשגל רוזן, פראמדיק במד"א במקצועו, היה בדייט בבר היין "Seren DPT" ביפו. קבוצת תיירים בדיוק סיימה את הבילוי ועזבה את המקום באופניים. עם תחילת הרכיבה, אחת מחברות הקבוצה התהפכה עם אופניה ונפצעה.

בתוך כל המהומה, בעלי בר היין, ג'יימי סלוק, נזכר שכמה דקות קודם לכן שוחח עם בחור נחמד שסיפר לו כי הוא פראמדיק במגן דוד אדום. הוא רץ להזעיק את גל, שהגיע תוך שניות אל הפצועה, שסבלה מפציעות בראש, בפנים ובידיים. גל בדק אותה העניק לה עזרה ראשונה, ותוך כמה דקות הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ של מד"א, שפינתה את התיירת הפצועה, כשמצבה מוגדר בינוני.

ג'יימי, בעלי המקום, לא יכול היה להישאר אדיש למקצועיות, המסירות וקור הרוח של הפראמדיק שפגש. בימים שלאחר מכן, הוא הרגיש כי עליו חייב לעשות משהו כאות הוקרה לגל ולכל אנשי מגן דוד אדום. שבוע אחרי המקרה, גל קיבל שיחת טלפון מג׳יימי, שסיפר לו שהחליט לתרום לכל עובד במד"א בקבוק יין לחג.

"זה היה כל כך מרשים לראות את הטיפול המיידי של גל בתיירת הפצועה", סיפר ג׳יימי, "הוא דאג לה ולא עזב אותה לרגע, עד שהגיעה הניידת לטיפול נמרץ. החלטתי לעשות משהו לכבוד אנשי מד"א, שעובדים כל כך קשה, ובימים אלו עוד יותר. פניתי לכמה יקבים ישראלים, שנרתמו בשמחה ובנדיבות גדולה, על אף הזמנים הקשים, ובעזרתם הצלחתי לגייס אלפי בקבוקי יין, שניתנו במתנה לכל אחת ואחד מעובדי מד"א".

"כשג'יימי רץ לקרוא לי ואמר שאישה נפצעה, לא חשבתי פעמיים", שחזר גל, "כפראמדיק מד"א, זה היה ממש מובן מאליו מבחינתי. כך אנחנו נוהגים בסיטואציות כאלה. ג׳יימי התרשם מאוד מהאופן שבו הגבתי ותפקדתי, וכשהודיע לי שהחליט להעניק בקבוק יין במתנה לכל עובד במד"א, התרגשתי מאוד. ההערכה וההירתמות שלו ושל יקבים ברחבי הארץ, ששיתפו פעולה עם היוזמה, מחממות את הלב ומשמחות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות