האם הרב שאול אלקריב מאיים על חיים אתגר?

האם הרב שאול אלקריב שמחר יככב במסגרת תכנית התחקירים "חשיפה" של חיים אתגר, מאיים על צוות התוכנית?. בינתיים לחיים אתגר הוצמדה אבטחה אישית. עו"ד אייל בסרגליק שמייצג את הרב אלקריב אמר בתגובה: "הוא מעולם לא יעודד פגיעה באדם כזה או אחר".
%d7%a0%d7%a2%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c |

בתוכנית חשיפה, ישודר התחקיר על הטרדות מיניות אותן ביצע הרב שאול אלקריב. הרב אלקריב, מוכר בשל כל המפורסמים שמגיעים אליו על מנת לקבל ממנו ברכות ועצות. רינת גבאי, יהודה ברקן ולירן דנינו, הם רק מקצת המפורסמים שמגיעים אליו.

בקשת טוענים כי מהרגע שהרב אלקריב ששמע על התחקיר הוא החל באיומים על צוות התוכנית על מנת למנוע את הפרסום. לטענתם, הוא פרסם סרטוני לייב בפייסבוק עם איומים ישירים על חיים אתגר וצוות התחקירנים של התכנית. כאשר האחרון שבהם היה בתחילת השבוע, בו איים לכאורה הרב אלקריב בפולסא דנורא לעורך התוכנית ולמנחה חיים אתגר וגם איים לכאורה על משפחתו.

בווידאו לייב שהעלה הרב אלקריב, נאמר כי: "חיים אתגר הולך לקבל כסף… מהכסף הזה הוא לא יהנה, מכל הכסף שיקבל על התחקיר הזה הוא ירוויח רק אסונות ומחלות". וכאמור הוא גם קילל את אתגר ב"פולסא דנורא". אנשי קשת העבירו את החומר למשטרה וכן הצמידו במקביל לאתגר אבטחה אישית.

עו"ד אייל בסרגליק המייצג את הרב אלקריב מסר בתגובה: אין צורך בצו הרחקה של הרב מחיים אתגר שכן הוא מעולם לא יעודד פגיעה באדם כזה או אחר, גם כאשר אותו אדם עושה לו עוול נוראי כפי שקרה במקרה הזה. את תגובתנו המפורטת ניתן יהיה לראות בתכנית. דברים המיוחסים בה הם חלקי ראיות מנותקות מהמציאות העובדתית בשטח. הרב הוא איש חסד אמיתי אשר עושה לטובת הזולת כל שעות היממה, אבא ל-8 ילדים, ואנו נוכיח בצורה משפטית כי ה'תחקיר' אשר אינו תחקיר כלל לא יוכל לעמוד הלכה למעשה מבחינה עובדתית"

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות