קטטה בין ירקנים

ישיבה על כוס קפה בין חברים בחנות ירקות המשיכה בהקנטה על מי יותר שמן, והסתיימה באירוע דקירה בו נפצעו שני אנשים
ציון חן |
ירקות, אילוסטרציה. צילום: יהב גמליאל, פלאש 90

כל אחד יודע איך היום יתחיל, אבל הארוע המדובר הוא עוד הוכחה שאף אחד לא יכול לדעת איך היום יגמר. יתר על כן, גם כשמישהו כבר עושה את הדבר הנכון ונמנע מעימות, לא בטוח שהצד השני יתנהג באותה חוכמה. מה שהתחיל בסדרת עקיצות הדדית על עודף משקל בין חברים באשדוד שעשו הפסקה לשתות כוס קפה ביחד, הסתיים בארוע אלים בו אחיו של המארח דקר את שני האורחים, גם הם גם אחים.

ביום שישי לפני שבועיים (24.4) הגיעו שני אחים, העוסקים באספקת פירות לירקנים בדרום, לאחד מהלקוחות שלהם, ירקן בשכונה ט' באשדוד. הירקן הזמין את האחים לקפה איתו והשניים שבו אליו בסוף יום העבודה. כשחזרו לעסק, היה במקום גם אחיו של הירקן, בחור בן 28 אשר ישב גם הוא עם אחיו והאורחים להפסקת קפה. בשלב מסוים התחיל אחיו של הירקן לשלוח עקיצות לאחד האחים על עודף המשקל ממנו הוא סובל, והשני הקניט אותו בחזרה.

סדרת העקיצות ההדדיות הסלימה לכדי "דיבור מלוכלך", והאח של הירקן איים על האורח השמן "בן זונה, אני אזיין אותך על הדיבור הזה. אני אחתוך אותך בפנים", ולא היה מוכן להירגע על אף שהנוכחים ביקשו ממנו. אחיו של הירקן לא הסכים להירגע, ושלף סכין מכיסו באמצעותו הוא ניסה לדקור את האחים. אחיו, הירקן, עצר אותו והרחיק אותו מהמקום, ואילו שני האחים עזבו ופנו לעבר רכבם.

גם עזיבתם של האחים את המקום לא סיפקה את הבחור האלים, והוא רדף אחריהם עם הסכין לרכב. עוד בטרם הספיקו להניע את הרכב, ניגש הבחור אל דלת הרכב, והאח שנהג הרים את ידו על מנת להגן על עצמו, אך הבחור דקר אותו ביד מספר פעמים.

בשלב זה יצא האח השמן מהרכב על מנת להגן על אחיו והתעמת עם הדוקר שהספיק בינתיים לדקור גם אותו בכתף בעימות שהתפתח ביניהם. האח שנדקר בידו נחלץ לעזרת אחיו ודבר ראשון הצליח לחלץ את הסכין מידיו של הדוקר.
הירקן שהיה במקום גם הוא תפס את אחיו הדוקר והרחיק אותו, אך אז הגיעה כבר המשטרה שעצרה אותו. היום הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בבית המשפט השלום באשקלון.
__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a8%d7%a4%d7%90%d7%9c-%d7%a6%d7%99%d7%a7/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות