נהגה בשלילה תחת השפעת סמים ודרסה אופנועים חונים

נהגת בשלילה נהגה מסטולית מקריסטל. היא פגעה ברכב ומסרה לנהג פרטים כוזבים, ניסתה לברוח ונכנסה ב-14 אופנועים שחנו מחוץ לחנות סמוכה
ציון חן |

הספק לא רע יש לבחורה בת 30 מפלורנטין, אשר בית המשפט אמר עליה "מהווה סיכון ממשי לציבור עוברי הדרך. רמת המסוכנות העולה מכל הנתונים לגביה, היא גבוהה".

כשהיא מסטולית לאחר שימוש בסמים, נהגה השבוע הבחורה ברכבה ונכנסה באחוריו של רכב שהיו בו נוסעים. לאחר שיצאה מהרכב, מסרה לנהג פרטים אישיים שקריים. כשהוא התקשר להזמין אמבולנס ומשטרה, מאחר ונחבל מעוצמת הפגיעה ברכבו, היא החליטה להימלט מהמקום.

זאת מכיוון שהבחורה נוהגת תחת פסילת רשיון למשך שנתיים. ניסתה להימלט, אבל הצליחה לברוח רק כמה מטרים, כי מיד לאחר שנכנסה לרכבה, היא איבדה את השליטה עליו והתנגשה בשורה של 14 אופנועים שחנו מחוץ למוסך וריסקה אותם. המשטרה שהגיעה עצרה אותה, ובחקירתה היא הודתה שנטלה "רק קריסטל", כדבריה.

בבית המשפט ציינה המשטרה כי זו הפעם השלישית שהיא נעצרת כשהיא נוהגת תחת השפעת סמים ואלכוהול, בזמן שהיא נוהגת ללא רשיון נהיגה מאז 2018, ופסולה של הוצאה מחודשת של הרשיון למשך שנתיים מהחלטת בית משפט בעניינה מלפני ארבעה חודשים בלבד.

"הסיכון מצד הנהגת התממש הפעם בדמות תאונת דרכים קלה יחסית. אך באותה מידה, היתה יכולה להביא גם לנפגעים בנפש", ציינה שופטת המעצרים בתל אביב, שרית קריספין, והאריכה את מעצרה בשישה ימים.
____________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרית קריספין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות