אישום: טלטל והשליך על בנו התינוק על הרצפה

תושב פתח תקווה, 25, נאשם כי חזר לביתו בשעת לילה לאחר שצרך אלכוהול, נטל את בנו בן ה-6 שבועות מהעריסה כשהוא אוחז בסכין ואיים לרצוח אותו ואת אשתו: "לא אכפת לי לשבת בכלא כל החיים על זה"
נעמה כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בפתח תקווה, הוגש כתב אישום, נגד תושב העיר בן 25, בגין תקיפת בת זוג, איומים ותקיפת קטין חסר ישע בהיותו האחראי עליו. הנאשם שהיה שיכור, תקף את אשתו ואף הוציא את בנו הפעוט מידיה והשליך אותו על הרצפה.

על פי כתב האישום, לפני כשבוע, בשעות הלילה, חזר הנאשם לביתו כשהוא שרוי בגילופין, ולאחר ויכוח עם אשתו שבו הטיח בה שאמה שלה רוצה להפריד ביניהם, עבר הוויכוח לפסים אלימים. הוא איים עליה, דחף אותה ואף סטר לה והכה אותה במכת אגרוף בפניה. בשלב מסוים הוא נטל סכין מטבח גדולה בידו, ואמר לה שילכו יחד לטפל באמה ולקח אותה בכוח מהבית שהוא מותיר את התינוק בן ה-6 שבועות לבדו בדירה.

כאשר השניים ירדו במעלית ביקשה מעוברי אורח שיעזרו לה אולם אלה לא שהו לבקשתה. לאחר מכן, הנאשם גילה כי שכח את מפתחות הרכב והוא עלה בחזרה לדירה ביחד עם האישה, שם הרים הנאשם את התינוק מהעריסה, טלטל אותו והשליך אותו חזרה לעריסה ולתינוק נגרמה חבלה. בהמשך, נטל הנאשם לידיו סכין מטבח והאישה הצליחה לקחת את התינוק מעריסתו רצה עמו לחדר השירותים ונעלה את הדלת. הנאשם שלא הצליח לפתוח את דלת חדר השירותים, שבר בעזרת פטיש את חלון הזכוכית של הדלת. כתוצאה מכך, פגעו נתזי זכוכית בראשו של התינוק, שגרמו לו לשתי שריטות בראש.

בכל אותו הזמן, כך על פי כתב האישום, אחז הנאשם בידו בסכין ואיים עליה שירצח אותה ואת התינוק ואמר לה ש"לא אכפת לי לשבת בכלא כל החיים בגלל זה". בהמשך, כך לפי האישום, עלה בידיו לפתוח את דלת השירותים והוא משך את התינוק מידיה של המתלוננת, והשליכו את התינוק על פניו, בעוד האישה מנסה להימלט אל מחוץ לדירה. הנאשם רדף אחריה, והיכה בראשה, שרט אותה בצווארה וכן קרע את חולצתה.

רק אז, כך מתואר, עלה בידיה של המתלוננת להימלט לדירת השכנים כשאפה מדמם. השכנים הזעיקו את המשטרה למקום בעוד השכן אוחז בנאשם עד להגעתם. האישה והתינוק פונו לבית חולים, שם נערכו לתינוק סדרת בדיקות והוענק להם טיפול רפואי, התינוק היה מאושפז בבית חולים במשך יומיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות