פיגוע דקירה בכפר סבא

היום בצהריים הותקפה אשה ברחוב הראשי בכפר סבא. אזרח שעבר במקום עצר את רכבו ונטרל את התוקף, בן 19 מטול כרם
נעמה כהן |

דוברות המשטרה: היום, סמוך לשעה 12:30, התקבלה הודעה על אירוע דקירה של אישה (62) ברח' ויצמן בכפ"ס. אזרח שחלף במקום הבחין במתרחש וירה לעברו של החשוד, תושב שטחים בן 19. החשוד פצוע במצב בינוני. האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי לביה"ח מאיר כשמצבה מוגדר בינוני. נסיבות האירוע נבדקות.

חובש רפואת חרום במד"א, אלעזר חבאני, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 62 בהכרה מלאה, היא שכבה על הכביש, בצענו בדיקה ראשונית והבחנו במספר פציעות מדממות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

סגן מפקד תחנת כפר סבא, רפ"ק ערן מזוז: "סמוך ל-12:30 התקבל אירוע על אשה דקורה סמוך לקניון, כשמחבל בן 19 תושב שטחים שלף סכין ורודף אחרי האשה. אזרח תושב האזור עצר בנתיב הנגדי וביצע ירי מדויק לעברו. כל שאר הפרטים נמצאים בחקירה".

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא: "האירוע חמור מאוד. מחבל שהגיע לאזור פגע בתושבת העיר בזמן שעם ישראל מתאבל על הנופלים. תושב הוד השרון עצר, ירה בו וניטרל אותו. אירוע קשה אבל נתגבר גם עליו".

עדכון, 15:20:

ד"ר אורי יסלוביץ מנהל שירות טראומה במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית: "המטופלת כרגע יציבה, עברה הערכה מלאה כולל צילומים, אולטרה סאונד ו-C.T. הפגיעות בעיקר הן של גפיים ודופן החזה והגב. היא עולה כעת לחדר ניתוח לצורך תפירת החתכים.

היא הגיעה לפה בהכרה מלאה עם סימנים של דימום די משמעותי בשטח. התייצבה אחרי מנת דם. מספרת, זוכרת לפרטים את האירוע, מספרת בדיוק מה היה, מצבה טוב.

אנחנו בכל מקרה נאשפז אותה היום, נשגיח עליה למשך היממה הקרובה ואם הכל בסדר נשחרר אותה מחר. מצבה קל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות