כנופיית הבחורות המכייסות לא יצאה לחל"ת

ארבע נשים מצאו שיטה טובה להרוויח כסף בימי הקורונה – להיצמד לקשישות, לקשקש איתן ולגנוב מהן ארנקים ופלאפונים. עכשיו הוגש נגדן כתב אישום
רונן לוי |
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש אתמול כתב אישום נגד 4 נשים מאזור המרכז, בגין 11 סעיפים של גניבה והונאת קשישים, וכן הפרת הוראה חוקית, לאחר שבתקופה האחרונה גנבו תיקים מקשישות באזור חולון בת ים.

במהלך מרץ ואפריל התקבלו במשטרה תלונות רבות בגין גניבות תיקים מקשישות בערים חולון ובת ים. מהתלונות עלה כי הנאשמות נהגו להיצמד לקשישות, ובאחד המקרים אף לקשיש, כאשר הן מסיחות את דעתן בשיחה בטלה ואז גונבות תיקים או ארנקים שהכילו לרוב כסף מזומן, כרטיסי אשראי ומסמכים שונים, וכן טלפונים סלולריים. בחלק מהמקרים, זמן קצר לאחר הגניבה ניסו הנאשמות למשוך כסף באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים. בדרך זו הן הצליחו לגנוב עשרות אלפי שקלים במצטבר.

הנאשמות, בנות 24-42, ממרכז הארץ ומהדרום, נעצרו בתחילת החודש, לאחר שבאותו יום ביצעו חמש גניבות ברחבי חולון ובת ים; ומשכו אלפי שקלים באמצעות כרטיסי האשראי אותם גנבו מהקשישים. מפרטי החקירה עלה כי הנאשמות חברו יחדיו לבצע עבירות גניבה והונאה של אנשים מבוגרים, כאשר הקורבנות שנבחרו על ידן הם בגילאי 64-81.

רק במקרה אחד לא הצליחו הנאשמות במזימתן ונמלטו ללא שלל. על כך, מיוחס להן אישום בגין ניסיון גניבה בצוותא. מעצרן של הנאשמות הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. בשל מצב החרום, כעבור זמן מה הן שוחררו למעצר בית. במשך כל התקופה הזו המשיכה המשטרה בניהול החקירות המורכבות. תוך כדי כך, בביקורת שנעשתה לאחת הנאשמות, הוברר כי הפרה את מעצר הבית המוחלט שהוטל עליה, ובשל כך היא נאשמת גם בהפרת הוראה חוקית.

אתמול כאמור הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד ארבעת הנשים ובו 11 סעיפי אישום שעיקרם גניבות בצוותא והונאות בכרטיסי חיוב בצוותא.
______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%b4%d7%93-%d7%a8%d7%9c%d7%99-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8-%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%94/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות