פרץ לדירה, כלום לא מצא, אז השתין במיטה

שלושה חודשים לאחר שהשתחרר ממאסר של שנה חזר עבריין מבית שאן לכלא אחרי שפרץ לשכנו, הפך לו את הבית והשתין לו על המיטה
ציון חן |

עבריין מוכר (45) מבית שאן השתחרר רק לפני שלושה חודשים (28.1.20) ממאסר של שנה בכלא, ולא בפעם הראשונה כמובן. עכשיו הוא נעצר מחדש עד לתום ההליכים נגדו. "מדובר במי שמנהל אורח חיים עברייני", קבע שופט השלום בטבריה יריב נבון, "כשעבירות הרכוש הינן חלק מבונה בהתנהלותו, ומכאן נובעת מסוכנתו, ולכן אין מקום לשחררו".

ביום שישי האחרון (17.4.20), פרץ העבריין אל דירת שכנו שלא היה בבית באותה השעה. הוא לא השאיר דבר אחד במקומו בכל הבית, ופיזר את תכולת הארונות והמגירות לכל עבר. החיפוש שלא העלה דבר "סחט אותו", אז הוא נשכב לישון על מיטת השכן.

אחרי שהתעורר, התנקם בבעל הדירה שלא השאיר לו שום דבר שווה ערך לקחת איתו, אז הוא הטיל את מימיו על המיטה, ולא סיים בכך. על מנת לעורר את עצמו מהשינה, הוא נכנס להתקלח, אבל מאחר ונתקל בחיפושיו בזוג מכנסי ג'ינס של השכן שכן מצאו חן בעיניו, לבש אותם ועזב. שכנה שראתה אותו יוצא מהדירה חיברה בינו לבין השכן, שזעק לעזרה לאחר שחזר לדירתו ומצא אותה הפוכה ומטונפת.

"מדובר במי שלחובתו עבר פלילי מכביד, בעיקר בעבירות רכוש, לרבות התפרצויות לדירות, הסגת גבול ועוד", ציין השופט נבון, "בנוסף, לחובתו הרשעות בעבירות סמים, הפרה חוקית ועבירות רבות נוספות… בצירוף העובדה כי אך לאחרונה שוחרר ממאסר בגין עבירה דומה, מחייב התייחסות זהירה ובחינה יסודית", ושלח אותו חזרה מאיפה שרק יצא לפני מספר שבועות.
_______________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט יריב נבון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות