כשהתפוח לא עבריין רחוק מהעץ

בראש העין נעצרו אב ושני בניו בעקבות קטטה עם שכן, ובארוע נוסף בעיר שני אחים נעצרו לאחר שהשליכו אקדח מרכבם. בטירה נעצרו אב ושני בניו בעקבות תפיסת אמלח ותחמושת ברשותם
ציון חן |

ארועים פליליים בהם עוצרים יותר מבן משפחה אחד הם מקרים חריגים, ועל פי רוב מתרחשים במעצרי קטטות. בימים האחרונים היו מספר מקרים של מעצרים כאלה, אבל רק אחד מהם היה בארוע של קטטה, וגם אז נעצרו רק בני משפחה אחת, וזאת משום שהם היו שלושה על אחד, שבאו לתקוף אותו.

בארוע הקטטה שהתרחש בראש העין הגיעו אב ושני בניו (21,28,52) ממרכז העיר אל שכן, איתו הם מסוכסכים ואשר מתגורר מספר בתים מהם ברחוב הסמוך לביתם. על פי המשטרה, השלושה זרקו על ביתו של האיש מטר של אבנים ואף איימו עליו באמצעות סכין.

המשטרה הוזעקה אל זירת הרחוב ונאלצו להתמודד עם הבלאגן ששרר במקום. הקטטה וההתקהלות של שאר השכנים לא הקלו על המשטרה, שלקח לה לא פחות משעתיים להשליט סדר במקום ולעצור את שלושת בני המשפחה, שהובאו לבית המשפט בפתח תקווה, שם הם שוחררו בתנאים מגבילים ולמעצר בית של חמישה ימים בשביל להירגע.

במעצר בני משפחה נוסף שהתרחש בטירה, עצרו שוטרי תחנת קדמה שבשרון אב ושני בניו (17.5,22,60) תושבי העיר, לאחר שנתפסו ברשותם נתפסו תחמושת וחומר נפץ. בהסכמת המשטרה שוחררו שניים מהם על ידי בית המשפט בפתח תקווה למעצרי בית, והבן הבגיר נכלא לשלושה ימים.

בארוע הפלילי החמור ביותר, אשר גם הוא התרחש בראש העין, נעצרו שני אחים וחבר (20,26,32), כולם תושבי לוד. בעקבות פריצה לבית מגורים, שאקדח נגנב ממנו, ביצעו השוטרים מחסומי דרכים על מנת לאתר את רכב הגנבים.

שוטר תנועה שניגש אל רכבם של השלושה לא הספיק להגיע אליו משום שהחבורה נבהלה, ולא היתה להם שום סיבה טובה לתת לשוטרים, מה היה להם לעשות עכשיו בראש העין. הם פרצו את מחסום המשטרה והחלו להימלט בנהיגה מסוכנת מהמקום. במהלך המרדף התקבלה הודעה מצידו של עד ראיה אשר ראה כי מהרכב הושלך אקדח.

השלושה נעצרו רק לאחר מרדף, שכלל גם מרדף רגלי לאחר שהם נמלטו מהרכב בריצה. האקדח אותר על מסלול ההימלטות שלהם, ושני האחים והחבר הובאו לבית המשפט בפתח תקווה גם כן, שם השופטת ניצה מימון-שעשוע, כלאה אותם לעוד ארבעה ימים.
___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת ניצה מימון-שעשוע

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות