שת"פ עם המשטרה הפלסטינית הוביל למעצר עבריין נמלט

שיתוף פעולה בין שוטרי הרשות הפלסטינית למשטרת ישראל הביא למעצרו של עבריין שבחודש האחרון מחפשים אותו בנוגע לארוע דקירות
ציון חן |
שוטרים פלסטינים. צילום: פלאש 90

עבריין ירושלמי (25), נעצר על ידי משטרת הרשות הפלסטינית בבית לחם. למרבה מזלו הוא לא נשאר שם, אלא הועבר לידי משטרת ישראל, שבחודש האחרון מחפשת אותו. למשטרה היה מידע כי הוא מסתובב בשטחים, ועל כן לאחר שנעצר באקראי בבית לחם עם סמים עליו ראו השוטרים הפלסטינים במסוף, כי משטרת ישראל מחפשת אותו כבר קודם.

לפני כחודש הותקף באשדוד בחור כאשר מספר אנשים התנפלו עליו. הם דקרו, תקפו אותו קשות והתיזו עליו גז מדמיע. במשטרה חושדים כי הרקע לתקיפה הוא היותו של הקורבן בן-זוגה של בחורה, שהיתה קודם לכן ברומן עם הבחור שנעצר זה עתה.

אחיו של הבחור נעצר מייד לאחר הארוע, משום שלמשטרה היה מידע כי הוא היה במקום גם כן. אך לאחר מספר ימים שוחרר בתנאים מגבילים. הבחור עצמו לא אותר, והוכרז כדרוש לחקירה גם בשטחי הרשות הפלסטינית, מאחר ולבחור שנעצר כעת יש קשרי משפחה שם, והחשד היה שהוא עבר להסתתר אצלם.

השוטרים הפלסטינים איתרו אותו כאמור במקרה, במהלך מעצר של עברייני סמים. לאחר שהסתבר כי הוא דרוש למשטרת אשדוד לחקירה, הוא הועבר לצבא, שהעביר אותו למשטרה.

בחקירתו הוא מודה כי היה ביום התקיפה באשדוד, אך מכחיש כל קשר לארוע בו נדקר מישהו. זאת, על אף הרקע הרומנטי המשותף כאמור שיש לשניים עם אותה גברת, והמידע שיש למשטרה כי הוא לא קיבל את זה. בית המשפט התרשם מהחומרים שהוצגו בפניו, ושופטת המעצרים באשדוד, טלמור פרס, האריכה את מעצרו בשלושה ימים.

________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת טלמור פרס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות