צפו: שדד קיוסק ליד הבית עם סכין קצבים, ונתפס תוך דקות

בחור נכנס עם סכין קצבים לקיוסק ליד ביתו, ושדד קצת כסף ומלא קופסאות סיגריות. זה לקח דקות ספורות עד שתפסו אותו
ציון חן |

בחור בן 19.5 מנתניה שדד את הקיוסק ליד ביתו בסכין קצבים. הוא יצא לרחוב עם 200 קופסאות סיגריות בעשר שקיות, שלא היה קשה לזהות אותן איתו כשנתפס.

הבחור החליט "לעשות מכה" קרוב לבית, ונתפס מתחת לבית. גם כשנעצר הוא עוד ניסה לשבש את החקירה, ובתא המעצר נצפה כיצד הוא קורע ממכנסי הטרנינג שלו את הסמל של NIKE מעליהם. זאת, על מנת להקשות על זיהויו כפי שנצפה במצלמות האבטחה של הקיוסק אותו שדד זמן קצר קודם לכן.

אבל לרוע מזלו, לא רק שהוא נתפס ע"י המשטרה עם הסכין (באורך 40 ס"מ), באמצעותה איים על המוכר בקיוסק על גופו, גם במצלמת הגוף של השוטר שעצר אותו הוא מצולם עם הסימול של NIKE על מכנסיו, גם קריעת הסמל מהמכנסיים תועדה במצלמות תא המעצר.

מדובר בארוע שוד בו הבחור חשב לנצל את העובדה שהרחובות ריקים בימים אלה מאנשים, והוא יבצע את השוד ללא הפרעות. אך הוא לא לקח בחשבון את העובדה שגם לשוטרים זה גם יקנה יכולת הגעה מהירה יותר לקריאה למשטרה מצידו של עובד בקיוסק בשכונת דורה בנתניה. העובד הזעיק את המשטרה, על אף שהבחור השודד איים עליו "בלי שטויות, לא להתקשר למשטרה".

לשוטרים לקח רק כמה רגעים של סריקות בסמוך לקיוסק על מנת לקלוט את הדמות שסוחבת עשר שקיות ניילון שחורות, כפי שסיפר המוכר לשוטרים. שקיות השלל שאיתם יצא השודד מהקיוסק כשהן עמוסות ב- 220 חפיסות של סיגריות ו-14 חבילות טבק.

השודד, שאיבד את שללו בכל הביצוע הכושל הזה, ואשר ממשיך להכחיש כל קשר לשוד, יצא גם רק עם 320 שקל שהיו בקופה. עכשיו אין לו גם את זה, אבל יש לו משימה להתמודד עם כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי, שמייחס לו ביצוע עבירות של 'שוד בנסיבות מחמירות', 'החזקת סכין', 'הפרעה לשוטר' ו'השמדת ראיה'.

 

______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%99%d7%94%d7%95%d7%a0%d7%aa%d7%9f-%d7%a7%d7%9e%d7%99%d7%9c/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות