איים להתנקם בבנו התינוק לאחר שבת הזוג עזבה אותו

נתין סודני (28), שזעם על עזיבתה של בת-זוגו (הישראלית) המוכה במהלך הריונה ממנו, איים עליה שישתה את דמו של התינוק וישרוף אותו לאחר ששמע כי ילדה. הוא נעצר
ציון חן |
צילום: חן לאופולד, פלאש 90

צעירה מבוהלת, שלפני מספר שבועות ילדה את בנה הבכור, הגיעה למשטרה בעקבות איומיו של אבי התינוק כי יחטוף אותו ממנה ויביא למותו בדרכים אכזריות. האב המאיים נעצר וכתב האישום מייחס לו עבירת איומים.

אם צעירה, לתינוק שנולד אך לפני מספר שבועות בלבד, התלוננה במשטרה כי היא מפוחדת נוכח האיומים שמשמיע לה אבי הפעוט. האם הציגה בפני החוקרים את ההודעות שקיבלה מאבי בנה, ממנו נפרדה במהלך הריונה בשל האלימות הקשה שספגה ממנו לאורך ההריון, שהיה ככל הנראה לא רצוי מצידו.

מהודעות הטקסט התרשמו השוטרים כי האב אכן מאיים בצורה מפורשת וגראפית כיצד הוא יביא למותו האלים של בנה ומיהרו לעצור אותו. במהלך ימי מעצרו הוגש כעת גם כתב האישום נגדו. מפרטי החקירה עולה כי כבר בתחילת הריונה של האם הכה אותה בן-זוגה, ולאחר שעזבה אותו לתל אביב על רקע האלימות מצידו, החל מאיים עליה. האישה סיפרה כי הוא נהג להתקשר אליה ולאיים עליה כי אם יפגשו או יראה אותה ברחוב הוא יבעט לה בבטן.

בחודש האחרון, לאחר שנודע לאקס כי האישה ילדה, הוא עבר לאיומים על גורלו של התינוק. בתחילה הוא איים עליה כי הוא יקח לה את הילד ויסרסר בו ואף שלח לה תמונה של בית זונות בתל אביב.

בשלב הבא, עבר אבי התינוק לאיומים קשים יותר אשר הביאו את האישה לגשת למשטרה ולהגיש את התלונה כנגד אבי בנה היו כי הוא יחטוף את התינוק לסודן שם הוא יביא למותו ולאחר מכן ישתה את דמו, ישרוף אותו, יגלגל אותו באפר ויעשן אותו.

אבי התינוק מוכר למשטרה, וריצה כבר עונשי מאסר על עבירות אלימות. מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.
_______________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a0%d7%a6%d7%9e-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a1-%d7%90%d7%91%d7%a8%d7%94%d7%9d-%d7%a9%d7%99/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות