מפת חסימות הכבישים שיתחילו הערב

החל משבע בערב יחלו חסימות בכל רחבי הארץ כדי לעצור את מגיפת הקורונה. הנה מפת החסימות המלאה
נעמה כהן |
מחסום דרכים, ארכיון. צילום: פלאש 90

בהתאם לתקנות המעודכנות לשעת חירום שיכנסו לתוקפן הערב ועפ"י החלטת הדרג המדיני, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירת בריאות הציבור.

במסגרת ההיערכות במבצע "אביב מוגן" אגף התנועה יפעל בצירים הבינעירוניים למימוש תכלית תקנות לשעת חירום. כאשר מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של כ-45 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם.

לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות. אנו מדגישים בפני הציבור להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים שלא בהתאם לתקנות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל.

מפת החסימות המתוכננות
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות