ימי הקורונה: ארגון הימין "בצלמו" מברך את הקרן החדשה

ימי הקורונה המוזרים מביאים לא מעט הפתעות, כמו התשבחות מארגון הימין "בצלמו" לקרן החדשה, שמימנה חבילות מזון ומשחקים לחרדים במצוקה
רונן לוי |
מאה שערים, היום. המצולם אינו קשור לכתבה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מאות חבילות מזון ומשחקים, בהיקף של עשרות אלפי שקלים, שוגרו בימים האחרונים למשפחות חרדיות שנקלעו למצוקה עקב הקורונה. החבילות הללו מומנו על ידי הקרן החדשה, ארגון המזוהה בציבור עם השמאל, באמצעות מענק חירום של עשרות אלפי שקלים לארגון החרדים הממלכתיים, שהקימה פנינה פפויפר, פעילה חברתית חרדית בירושלים.

המענק ניתן עבור קניית מוצרי מזון ומשחקים למשפחות חרדיות בלבד, שנקלעו למצוקה עקב הקורונה או שנמצאות בבידוד, וכך האוכל והמשחקים ולילדים יכולים לעזור מאוד. יש לציין, שמדובר במענק חריג במיוחד, שכן הקרן אינה עוסקת בעזרה למשפחות פרטניות אלא בקווים כללים. וכן מדובר בסכום כספי גדול שניתן לכל משפחה ומשפחה.

מארגון הימין "בצלמו" נמסר: "הקרן החדשה לישראל מעניקה כספים רבים עבור הגנה על מחבלים. אנחנו שמחים שהכסף הזה הולך באמת לדברים טובים ומאחלים לקרן להמשיך ולהעניק כספים למשפחות חרדיות בכל השנה ולא להגנה על מחבלים ובני משפחותיהם ופגיעה בחיילי צה"ל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות