התביעה בדרך? פועל נוסף נהרג באתר בנייה

מעל לשלושים פועלים נהרגו באתרי הבנייה בארץ מאז תחילת השנה • הבוקר שוב זה קרה, כאשר פועל בניין בן 30 מצא את מותו לאחר שנפל לפיר אשפה באתר בנייה של חברת אלקטרה בבת ים
מערכת אוביטר |
מכת מדינה. צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

מכת מדינה: רק בשבוע שעבר נהרגו שני פועלים מנפילה לבור ביוב במושב גילת שבדרום, והבוקר שוב זה קורה, הפעם באתר בנייה בעיר בת ים. הפועל בן השלושים נפל לתוך פיר אשפה מגובה באתר בנייה ברחוב הקוממיות פינת רחוב הנביאים בבת ים.
צוותי מד"א שהגיעו למקום החלו לטפל בגבר כבן 30 ונאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. מעוז בידרמן חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בפועל כבן 30 שנפל לתוך פיר תוך כדי עבודתו באתר בניה ולמרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו".
מחברת אלקטרה בנייה נמסר בתגובה: "אלקטרה בנייה משתתפת בצער משפחת ההרוג, וברגעים אלה נבדקות נסיבות המקרה הספציפי בשטח. החברה בוחנת ומתחקרת כל אירוע בטיחותי מתוך מטרה להפיק מסקנות ותובנות שיימנעו מקרים דומים. לאור התאונות האחרונות, עוד לפני המקרה המצער שאירע הבוקר, הוחלט בחברה על מספר צעדים מידיים נוספים להגברת הבטיחות בפרויקטים השונים, ביניהם מינוי צוות של יועצים חיצוניים מנוסים בתחומי הבנייה והבטיחות, אשר בוחנים באופן שוטף את הבטיחות באתרי החברה תוך שימת דגש על דרכים לשיפור מתמיד ומידי של הנושא ככל שניתן.
"נדגיש, כי בשנה האחרונה הסתכם תקציב הבטיחות של אלקטרה בנייה בכ-20 מיליון שקל. מערך הבטיחות של אלקטרה בנייה כולל את כל אנשי השטח, צוות של כ-250 עובדים, מתוכם כ-130 מנהלי עבודה ו-8 ממוני בטיחות. מאחר שתאונות עבודה רבות בענף הבנייה נגרמות בקרב עובדים של קבלני משנה, לרבות בפרויקטים של החברה, מגבירה אלקטרה בנייה את פעולות ההסברה והאכיפה בתחומי הבטיחות מול קבלני המשנה ועובדיהם, ובמידה ונמצאים ליקויי בטיחות, מפעילה החברה סנקציות נגד קבלני משנה, שלא מקיימים את נוהלי הבטיחות הקבועים בחוק ובחוזים החתומים על ידם בפרויקטים השונים שלה, לרבות החלפתם".
 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות