צפו: בוקר של פורענות אחרי לילה של שכרות

ארבעה צעירים מהכפר דבוריה (אחד מהם בן 15) יצאו ללילה של השתכרות ושוד חנות נוחות בתחנת דלק, שנגמר בכתב אישום במחוזי
ציון חן |
השוד בחנות הנוחות, מתוך סרטון האבטחה

מפגש חברי ילדות (שיכורים) מהכפר דבוריה, הסתיים בשוד אלים ומפחיד, שחווה עובד בחנות נוחות בתחנת הדלק 'נין התבור'. שני רעולי פנים חמושים באלות מאיימות נכנסו והחלו מכים, שוברים ומנתצים כל מה שנראה להם שביר. על מנת להטיל מורא בעובד אם לא יממש את דרישתם לקבל כסף.

שלושה חברים (20,24,28), מהכפר דבוריה שבצפון, נפגשו יחד לערב של הוללות שהסתיים בפורענות לו הם כנראה התכוננו מראש. לפני שהם עזבו את בתיהם (יחד עם אחיו בן ה-15 של הבגיר שביניהם), הם ציידו את רכבם באלות ובסכין. הנסיעה כללה שתיית אלכוהול לאורך כל הלילה, וביקורים אצל חברים. משם יצאה החבורה השתויה לבילוי משותף בטבריה עד לשעות הבוקר המוקדמות. בתום ליל ההוללות, סמוך לשעה שמונה בבוקר, יצאו הארבעה לכיוון עפולה, אבל עצרו בדרך "לעשות מכה".

הנהג עצר את הרכב במרחק הליכה מתחנת הדלק 'דלק נין התבור' הסמוך לכפר נין. שני הבגירים יצאו ממנו כשהם רעולי פנים וחמושים בסכין ונכנסו לשדוד את חנות הנוחות שבתחנה. העובד בחנות נבהל למראה שני החמושים האלימים שנכנסו לחנות, והחלו מכים באמצעות האלות שלהם לכל עבר ומאיימים באמצעות הסכין שברשותם על המוכר לפתוח להם את הקופה. העובד הסביר להם כי הקופה אינה תקינה, ואף הצביע על סכום של 750 שקלים שהיו מונחים לצד הקופה, אותם לא הצליח להכניס לתוכה.

השניים לקחו את הכסף ולא עזבו לפני שהכו באמצעות האלות שברשותם על הקופה ועל מדפים עם סחורה בחנות, וגרמו בכך נזק של אלפי שקלים, הרבה מעל לשווי הכסף שהם הצליחו לשדוד. הם נמלטו אל הרכב של חברם ועזבו את המקום. שעות ספורות לאחר השוד נעצרה כל החבורה, שכלל לא היה קשה לאתרה בזכות מצלמות האבטחה הפרוסות בכל אזור תחנת הדלק. נהג הרכב סיפר בחקירתו את כל מה שהשוטרים רצו לשמוע, והפליל את חבריו.

השוטרים שהגיעו לעצור את השניים שביצעו את השוד מצאו בבתיהם גם את הבגדים אותם לבשו בעת השוד כפי תועדו במצלמות האבטחה של החנות. מדובר בשניים המוכרים למשטרה היטב על רקע מעצרים קודמים והם כבר הספיקו לרצות עונשי מאסר על פשעים שביצעו, כל אחד לחוד וגם שניהם ביחד. בחקירתם הם מכחישים כל קשר לארוע, אך גרסאותיהם, כצפוי, נמצאו מלאות שקרים.

נגד כל החבורה הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי על עבירות של שוד, ונגד אחד מהם גם נוסף אישום של שבירת חלון ניידת המשטרה שהביאה אותו למעצר, לאחר שהשתולל ושבר אותה.
__________________________

גדעון קוסטא, עורך דין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות