כתב אישום נגד מורה לנהיגה ממעלה אדומים שהטריד מינית ותקף תלמידות

מעל עשר נערות שלמדו אצל מורה לנהיגה ממעלה אדומים התלוננו כי ביצע מעשים מגונים והטריד מינית. הוא נשלח למעצר בית
ציון חן |
אילוסטרציה

מסכת של הטרדות, דיבור מגעיל, אין סוף הצעות מיניות ואף תקיפות ממש, זו מנת חלקן הזוועתית שתלמידות נהיגה צעירות ממעלה אדומים קיבלו ממוטי אליעזר, מורה לנהיגה מקומי. חלק מהן סיפרו שחששו לעזוב אותו, בשל חששן ששיעורי הנהיגה שכבר לקחו אצלו ירדו לטמיון במידה ויעברו למורה אחר.

החקירה המשטרתית נגד המורה מצאה 12 בנות שמסרו עדויות מפורטות נגד המורה לנהיגה שלהן. עם זאת, במשטרה סוברים כי ישנן עוד בנות המפחדות מ"פגיעה בשמן" כמי שנפגעו מינית ולא התלוננו. זאת, משום שהתלונות מתארות התנהגות דומה בין השנים 2017-2020.

הפרשיה, שמטלטלת את מעלה-אדומים, הגיעה למספר לא קטן של משפחות שבנותיהן הלכו ללמוד אצל המורה, איש משפחה המוכר בקהילה. הבנות, שחלקן היו אף קטינות בעת הפגיעה בהן, נרתעו מגישתו, אך הוא ניצל את יחסי המרות בינו לבינן ואף נגע בהן ללא הסכמתן, גם תוך כדי שהן דוחות את ניסיונותיו ואף דורשות ממנו במפגיע ולשווא לחדול ממעשיו.

מתלונות הבנות עולה דפוס התנהגות קבוע של המורה, בן ה-53. אחת מהן אף השיבה לו כי היא "לא יוצאת עם סבאל'ה", לאחר ששאל אותה מספר פעמים אם הם יוכלו לצאת יחד. זו אחת מהנערות שהוא לא הפסיק להטריד ולנגוע שלא לצורך במהלך השיעור, ולספר מחוויות המין שלו. הוא אף השפיל אותה בפני חברה שלה, כשכינה אותה "הגמדה עם הציצי הגדולים". דוגמה נוספת לאווירה הדוחה שהיתה בשיעוריו ניתנה כאשר באחד השיעורים התלוותה אליה חברה אחרת, שגם אותה הטריד כששאל "מה המהירות המותרת במיטה? 68, כי ב-69 מתהפכים".

עם נערה אחרת הוא דיבר על נושאים הקשורים במין, על בנות איתן קיים יחסי מין ועל מועדוני חשפנות. על אף שהנערה לא שיתפה איתו פעולה וביקשה ממנו לחדול, הוא לא פסק, ואף נגע ברגליה וביקש להכניס את ידיו "מתחת לבגדים". הוא גם נשך את אצבעות ידיה ואת כתפה, ולאחר שיעור זה היא הפסיקה את לימודיה אצלו.

לנערה נוספת אמר כי אם היא תרצה ממנו סוכריה היא צריכה לשאול אותו "אפשר למצוץ?". הוא גם שאל אותה אם היא "נותנת" ואם היא בתולה. כששאלה אותו מדוע הוא מדבר איתה כך, הוא אמר לה כי נראה לו שהיא אוהבת שמכאיבים לה, נתן לה מכה ברגלה, וסיפר לה שהלך עם חברים למועדון סאדו.

תלמידה נוספת הוא הטריד מינית בכך שסיפר לה על חיי המין שלו והתעניין איזה תנוחות היא אוהבת. הנערה השיבה לו כי אין זה מעניינו וכי אין הוא צריך לשאול אותה את השאלות הללו. בתגובה הוא שלף לה ויברטור 'דילדו' ואמר לה שהיא חייבת לנסות את זה. גם כשליטף לה את הצוואר היא ביקשה ממנו להפסיק, אבל זה לא מנע ממנו לגעת ברגלה מתחת לשמלה תוך שהוא אומר לה "תראי מה את עושה לי עם השמלה הזאת", והצביע על כך שיש לו זיקפה ואף ניסה לנשק אותה, אך היא הסיטה את פניה.

לשתי חברות, תלמידות שלו שישבו ביחד ברכב, הוא סיפר על מסיבות החשק אליהן הלך, על תנוחות וחיי המין שלו והציע להן שאחרי הטסט שיעברו "הן יעשו איתו שלישיה". הוא גם הציע להן "לעשות הרפיה מבלי להיכנס לאיבר המין לגרום להן הנאה".

לתלמידה נוספת, שלא עזרו בקשותיה ממנו לחדול משיחותיו המיניות כי הן "אינן נוחות לה", הוא ליטף לה את הבטן ואת החזה מעל לבגדים במהלך אחד השיעורים, והנערה נכנסה לפאניקה וכמעט עלתה על המדרכה עם הרכב.

בתלמידות שלו הוא פגע מינית כשלאחת הוא ליקק את האוזן ומשך בכתפיית החזיה שלה. תלמידה דתיה, שאמרה לו שהיא שומרת נגיעה, חוותה ממנו לטיפות בלתי פוסקות על רגליה, ומנערה נוספת הוא ביקש להגיע בלבוש יותר חושפני.

חקירת הפרשיה מצביעה על פעולה סדרתית לאורך שנים, וסברת המשטרה כי 12 הנערות שהסכימו להגיש תלונה אינן היחידות. כאמור, המורה מהגיהינום נשלח למעצר בית.
_____________________________

שהאב, סולומון ושות’

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות