פועל זר מתאילנד נתפס נוהג ללא רישיון כשעל גופו קוקאין

היחידה המרכזית של אגף התנועה עצרה את החשוד בכניסה לישוב צופית כשהוא נוהג ללא רישיון ותחת השפעת סמים. ביהמ"ש נעתר לבקשת באת כוחו, עו"ד סיוון כהן, וקיצר את מספר ימי מעצרו
אייל חן |
משטרת ישראל שוטר משטרה תנועה
צילום: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של אגף התנועה, עצרה פועל תאילנדי, בכניסה לישוב צופית, כשהוא נוהג ללא רישיון ותחת השפעת סמים כשעל גופו סם מסוג קוקאין. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים, אולם בית המשפט צמצם לבקשת עורכת הדין סיוון כהן את ימי המעצר.

אתמול בשעות הערב במהלך פעילות משטרתית עצרו את החשוד שנהג ברכב מבדיקה עלה כי הוא נהג ללא רישיון נהיגה והוא הזדהה בשם אדם אחר. בחיפוש בכליו של החשוד, נתפס עליו סם מסוג קריסטל במשקל 1.5 גרם. כמו כן בבדיקת שתן שמסר נמצא כי נהג תחת השפעת סם. בבית המשפט ציין נציג המשטרה כי יש לו הרשעה קודמת מהשנה ומאסר על תנאי של שנה לשלוש שנים.

עו"ד סיוון כהן

מנגד הסניגורית, עו"ד סיוון כהן, טענה כי חרף חומרת העבירות מדובר בעבירות תעבורה אשר ככלל יש להורות על שחרור ואילו החריג הינו מעצר. "מדובר בנסיבות שבית המשפט צריך לתת את הדעת, שכן החשוד הוא דובר תאית, הוא לא נועץ בעו"ד, הנסיבות אודות מעצרו הובהרו הבוקר ואני פוגשת אותו כאן לראשונה", אמרה עו"ד כהן והוסיפה: "היום חברי היה צריך להגיע עם כתב אישום, בטח שהוא לא צריך להישאר במעצר כדי לקבל בדיקות מעבדה. נבקש להורות על שחרורו תוך קביעת תנאים".

השופטת אופיר כתבי-ריבלין, שהאריכה את מעצרו בארבעה ימים, קבעה כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו ובשלב זה לא ניתן להורות על שחרורו ממעצר אולם יש לצמצם את ימי החקירה המבוקשים. "העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילות מעצר מסוג מסוכנות בשים לב לכך שלחשוד עבר פלילי רלוונטי ומעל ראשו מרחף מאסר מותנה בר הפעלה וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה", כתבה השופטת והוסיפה: "על היחידה החוקרת לסיים את החקירה בזמן שהוקצב".

לאתר של עו"ד סיוון כהן
_________________________________________
לצפייה ודירוג כבוד השופטת אופיר כתבי-ריבלין

_________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות