חצי מיליון שקלים פיצוי לילדה ששברה מרפק בגן הילדים

חצי מיליון שקלים, הינו הסכם הפשרה שקיבל תוקף של פסק דין, אליו הגיע עו"ד דוד ביטון שתבע גן ילדים, בשם ילדה בת 5 שנפגעה משבר במרפק ידה, זאת במהלך משחק במסגרת פעילות מתנפחים בגן.
מעיין לביא |

על פי התביעה שהוגשה על ידי עו"ד דוד ביטון, כבכל יום נשלחה הילדה על ידי הוריה לגן כשהם מאמינים כי בגן עושים כל שביכולתם על מנת לשמור על גופה חייה ובטיחותה, מתוך חובת הזהירות הנדרשת למי שמטפל בילדים ולאחר שהם שילמו ממיטב כספם עבור השירותים המסופקים להם. לצערם הרב באותו יום קיבלו הם שיחה מאחד מבעלי הגן כי נדרשים הם לסור לגן במהירות מאחר וילדתם נפגעה. ההורים חשו לגן ושם נאמר להם כי הקטינה נפגע בעודה מבצעת פעילות במגלשה מתנפחת במסגרת פעילות מתנפחים בגן. כאשר, כך נמסר להם, ילד אחר אחז בה בעת שהיא גלשה וכתוצאה מכך נגרם לתובעת השבר במפרק שמאל.

אמה של הילדה היא זו שהובילה אותה לבית החולים ושם אובחנה כסובלת משבר במרפק ועברה קיבוע בגבס. עו"ד ביטון ציין בתביעה כי הילדה והוריה סברו בתחילה כי המדובר בשבר שיטופל שמרנית והילדה תסבול מהגבלות כתוצאה מאותו שבר בלבד, אולם התמונה שהתגלתה היתה מצערת ומכוערת עוד יותר. עם הסרת הקיבוע לאחר כחודש התגלתה תמונה מזוויעה השבר התקבע באופן מעוות ומכער ומעבר לכך וכתוצאה מהשבר ומאותו עיוות סובלת התובעת מכאבים במרפק ובתנועות השונות. "בפועל, הטיפול לא צלח, וחרף קיומו עד היום נבצר מהתובעת לבצע עשיית פעולות אלמנטריות התובעת מתקשה בנשיאת משקלים בכאבים בביצוע כל פעולה, כאשר כמובן מלוא ההשלכות וההחמרה הצפויה לה טרם התבררו דיים לאור גילה הצעיר כמו גם ההשפעות המלאות על כושרה בריאותה השתכרותה ומצבה הנפשי. הוסף לכל אלו את העיוות החמור הנראה לעין והתמונה המתבררת ברורה", כתב עו"ד ביטון בתביעה.

מחוות דעת של רופא מומחה לאורתופדיה, שצורפה לתביעה, עלתה תמונה של עיוות ניכר בצורת המרפק ובבדיקת העזר וההדמיה ציין המומחה כי ניתן לראות כי קיים אצל הילדה עיוות בצורת זווית הנשיאה של מרפק שמאל וכתוצאה מהתאונה נגרמה לילדה נכות אורטופדית לצמיתות בידה השמאלית בגובה של 19% וכן הילדה סבלה מנכויות זמניות.

מאז האירוע האמור, נכתב בתביעה, הילדה חוששת מביצוע פעולות בידה השמאלית, היא מתביישת ללכת בחולצות קצרות פן תבלוט פגימתה לעיני כל, התובעת הפכה ביישנית ומפונמת וחששם הגדול של ההוריה הוא כי יתברר כי לתאונה זו גם השלכות נפשיות. וילדה שהייתה בריאה בדרך כלל, באחת הפכה את עולמה ולמעשה עד היום סובלת מכאבים איומים ומתמשכים, אשר הפכו את שגרת חייה לבלתי נסבלים ואין בידה לבצע כל פעולה אלמנטרית לבדה והיא נדרשת לסיוע מתמיד.

 

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%94-%d7%93%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9f/

כאמור לאחר לאחר הליך משפטי ארוך ומשא ומתן בין עורך הדין ביטון לנציגי חברת הביטוח וגן הילדים הגיעו הצדדים להסדר פשרה במסגרתה נקבע כי הילדה והוריה יקבלו פיצוי בסך חצי מיליון שקלים. שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה נתנה להסכם הפשרה תוקף של פסק דין.

 

עו"ד דוד ביטון

עו"ד ונוטריון דוד ביטון בעל ניסיון של 18 שנה. עו"ד דוד ביטון שימש כיו"ר הועדה בתל אביב והמרכז לענייני משפחה. עו"ד דוד ביטון מעביר השתלמויות מקצועיות לנוטריונים בענייני משפחה מטעם משרד המשפטים.
לאתר משרד עורכי הדין דוד ביטון לחץ כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות