מטה כלכלי מיוחד ייעץ לראש לשכת עורכי הדין בתקופת המשבר

משבר הקורונה המתגלגל משפיע גם על עורכי הדין, וראש הלשכה, עו"ד אבי חימי, הקים מטה מיוחד שייעץ לו בסוגיות הכלכליות הבוערות המטרידות את הענף
דנה לווינסקי |
ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, הקים בימים האחרונים מטה כלכלי מייעץ לראש הלשכה, אשר תפקידו לרכז אל מול הפורומים המקצועיים השונים בלשכה ואל מול ציבור עורכי הדין את כל הסוגיות הכלכליות הבוערות המשפיעות על ציבור עורכי הדין. אלו סוגיות שחלקן דורשות טיפול מיידי, וחלקן טיפול בשלב מאוחר יותר. עו"ד חימי אמר לאחר הקמת המטה המיוחד: "לשכת עורכי הדין היא בראש ובראשונה גילדה מקצועית, וככזו היא תאבק לשמור על זכויות עורכי הדין בימים קשים אלה".

חברי הצוות שיעבדו במטה הכלכלי יהיו עורכי הדין רומי קנבל, ליאור שפירא, ענת קאופמן, יוסי ויצמן, מטאנס שאער, ציון אמיר, איציק גורדון, אשר אקסלרד ואבי ללום.

ביום ראשון השבוע התקיימה ישיבה דחופה, במסגרתה סקר ראש הלשכה בפני הצוות את פעולות הלשכה מול ראש הממשלה, שרי האוצר והמשפטים ושאר הגורמים הבכירים במשק, והדרך בה הציף בפניהם את הבעיות הכלכליות הקשות שנגרמו בעקבות מצב החירום אליו נקלעו כלל אזרחי ישראל ועורכי הדין בפרט.

כמו כן, במהלך הדיון המיוחד הוחלט על התגייסות חסרת תקדים לטובת משימת העל שניצבת בפני הלשכה שהיא – דאגה לכל עורכות ועורכי הדין בכל המגזרים ובכל תחומי העיסוק, שכירים ועצמאים כאחד.

בתום הישיבה אמר ראש הלשכה: "אני מתחייב, שיחד עם חברי המטה הכלכלי, נגייס את כל מאמצינו לטובת ציבור עורכי הדין בכל האמצעים העומדים לרשותנו. לא נשקוט ולא ננוח עד שלא נבטיח כי ציבור עורכי ועורכות הדין יזכה ליחס שיוויוני בהשוואה ליתר האוכלוסיה, לרבות הכללה של הציבור לו אני מחוייב בראש ובראשונה, בקבלת הסיוע המירבי מצד ממשלת ישראל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות