עבריין, שהוא בנו של עבריין בכיר, נעצר כחשוד בעבירות מין

אחרי התעללות שמזכירה את "התפוז המכני" נעצרו על ידי המשטרה שני חשודים המוכרים לה היטב
ציון חן |
אילוסטרציה

בנו העבריין של עבריין בכיר נעצר עם חברו, עבריין גם הוא, בעקבות תלונה מבחורה שהשניים הגיעו אליה במפתיע לפנות בוקר, ואיימו עליה מינית. ימ"ר של אחת ממחוזות המשטרה קיבל לידיו כעת תיק חקירה ובו נעצרו שני הבחורים המוכרים. "אני מניח שהתיק אצלנו כי זה קשור לפרסונות", הסביר איש הימ"ר.

תחת איסור פרסום פרטים מזהים, ניתן רק לפרסם כי מדובר בארוע בו בחורה בת 20 סיפרה למשטרה כי "הבן של", אותו היא מכירה, העיר אותה משנתה באמצע הלילה כשהפתיע אותה בהגעתו יחד עם חבר לביקור אימה. "הוא הציע כל מיני הצעות מגונות, הנחה אותה לעשות כל מיני דברים, נגע לה בכל מיני דברים אינטימיים שיש לה בדירה, ואמר לה לעשות איתם דברים, והיא התחננה אליו בבכי שיצא מהדירה, והוא צחק והמשיך להיות בבית", מספרים במשטרה.

"היא קמה משנתה לשמע דפיקות חזקות שהיו בדלת", ממשיכים לספר במשטרה, "וגילתה את השניים בפתח דלתה. נכנסו פנימה ללא הסכמתה. ושם ביצעו שורת עבירות של הטרדה מינית, תקיפה, קללות… השניים יוצאים מהבית, אחרי המון המון תחינות וצעקות ובכיות של בת העשרים, חוזרים בשעה מאוחרת יותר, דופקים לה על החלון, שוברים לה את הסורג".

לדברי המשטרה, השניים לא רק תקפו את הבחורה בת ה-20, הם גם "הצמידו לה סכין גילוח ללחי השמאלית, וכשהיא רצתה לצאת, החבר עצר את דרכה עם הרגל שלו", מתארים במשטרה את הטראומה שחוותה הבחורה.

"הבן של" ,לא רק הסתבך בגרסאות המתפתחות שלו בחקירה כל הזמן, הוא גם אותר רק לאחר שנעלם כמה ימים למשטרה. על אף שידע, לטענת המשטרה, שהם מחפשים אותו. בסופו של דבר הוא אותר במקלט הבניין בו הוא מתגורר. לטענתו אגב, לא בחר להיעלם למשטרה, הוא פשוט קיבל לאחרונה מאותו הימ"ר ידיעה כי נשקפת סכנה לחייו, ובאחד הימים הבחין ב-6 אנשים לא מזוהים, אז נכנס להתחבא במקלט. "הבן של" וחברו יובאו להארכת מעצר, והמשטרה תבקש מבית המשפט את השארתם כלואים.
________________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות