ניסה לפתות סוהר להבריח סמים, ונעקץ

"תשים בביצים", הציע אסיר לסוהר בכלא, כשניסה לשכנע אותו להבריח עבורו סמים. מה שהאסיר לא ידע זה שהסוהר פעל כסוכן כפול
ציון חן |
כלא אשל בבאר שבע. צילום: משה שי, פלאש 90

לפני כחודש, אסיר מכלא אשל בבאר שבע נטפל כמה פעמים במשך יום אחד לסוהר חובה (חייל שאת שירותו הצבאי ממלא כסוהר). הוא ביקש ממנו שיכניס בעבורו סמים לכלא, בתמורה ל-15 אלף שקלים. הסוהר, מצידו, דיווח מייד למפקדיו, ובשיתוף יחידת 'דרור', האחראית על נושא הטיפול בסמים בשבס, הופעל כסוכן אל מול האסיר. בימים שלאחר מכן, בשעות בהן הסוהר היה במשמרת באגף, חזר האסיר (24) מיפיע (הסמוכה לנצרת), על הצעתו. "תשים בביצים. הכל מסודר. לא מצפצף", הציע לסוהר מקום מסתור לסמים שהוא יכניס בעבורו לכלא.

במשך השבועות שלאחר מכן יצר חברו של האסיר, שאמור להעביר את הסמים, קשר עם הסוהר. הלה, תושב רמלה (26), ניסה לשכנע את הסוהר להגיע לצפון ולאסוף ממנו את הסמים, אך הסוהר לא הסכים. בסופו של דבר, נקבעה לפני מספר ימים פגישה בתחנת הרכבת של באר שבע.

הסוהר ומפעיליו התמקמו בעמדות מסתור, על מנת לתעד את המעצר של מוסר חבילת הסמים. חברו הרמלאי של האסיר אכן הגיע, ומסר לסוהר חבילה שהכילה 14 גרם קוקאין, קנאביס, חשיש, 100 כדורי MDMA, ו-80 כדורי סם אחרים. ברגע שבוצעה העברת החבילה לסוהר, זינקו בלשי 'דרור' ממחבואם ועצרו את החבר שהביא את הסמים והכסף לסוהר. בבדיקת תכולת החבילה עלה גם שהאסיר וחברו ניסו לעקוץ את הסוהר. על אף שסוכם על 15 אלף שקלים, הם הביאו לו רק 11,400 שקלים.

האסיר וחברו זכו לאיחוד מרגש ביחד ונכלאו ביחד. בתקופה הקרובה הם יאלצו לחשב את ההפסדים הגדולים שנגרמו להם כתוצאה משיבוש התוכניות: הם הפסידו סמים בשווי לא זניח, וסכום כסף מכובד במזומן. זאת למעט מעבר לעובדה שהליכים הכרוכים בייצוג משפטי גם הם הוצאה כשלעצמה.
_____________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות