ניסה לרצוח אשה בעזרת לבנה, הרג את בעלה

כתב אישום נגד אחד מחברי קהילת "היהודים המשיחיים" שניסה לרצוח אשה שהחזיקה את בנו שלו, ואז הרג את בעלה
אייל חן |
לבנה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית משפט המחוזי מרכז נגד שמשון בן חיים, בן 28 מלוד, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בוב נייט ז"ל וניסיון לרצח של אשתו של המנוח.
על פי כתב האישום, הנאשם ואשתו השתייכו לקהילת "היהודיים המשיחיים" בתקופה הרלוונטית לכתב האישום. בוב נייט ז"ל ואשתו, א.א., היו חברים אף הם בקהילה בתקופה הרלוונטית והיו בקשרי חברות עם הנאשם ואשתו, ונהגו לבקר בביתם מדי פעם.

לפני כשבועיים, בשעת צהריים ולאחר תיאום מוקדם, הגיעו בני הזוג לביקור בבית הנאשם ואשתו. בסמוך לאחר הגעתם יצא בן חיים מהבית, ולאחר זמן מה, השליך את מכשיר הטלפון הנייד שלו אל עבר שיח המצוי בסמוך לכיכר הפרחים בלוד. באותה העת ישב בוב נייט על הספה בסלון הבית, וא.א. ואשת הנאשם ישבו בגינת הבית, כשא.א. אוחזת בידיה את התינוק של בן חיים, ושני ילדיו הנוספים משחקים בסמוך אליהן. בן חיים נכנס לבית והתיישב על הספה בסמוך לבוב נייט.

בשעה 15:30 בערך, לאחר הליך ממשי של שקילה והחלטה להמית את בני הזוג, יצא בן חיים לגינת הבית, נטל לבנה משתלבת שהייתה מונחת על מנוע המזגן ופנה לכיוון בו עמדה א.א. הוא קרב אליה והטיח את הלבנה שאחז בראשה. א.א. התמוטטה לקרקע, בעודה ממשיכה לאחוז את התינוק, ואילו הנאשם המשיך והכה אותה בראשה באמצעות הלבנה כחמש מכות נוספות. כל אותה העת ניסתה אשת הנאשם לעצור בעדו ולהפריד בינו לבין א.א. וצעקה לעברו שיחדל ממעשיו. כתוצאה מכך, נפצעה אשת הנאשם בידה, תוך שהיא מחלצת את התינוק מבין ידיה של א.א.
משהבחין נייט במעשי הנאשם, רץ לעבר הנאשם במטרה להניא אותו מהמשך מעשיו. אז החל הנאשם להכות באמצעות הלבנה את נייט בראשו ובפלג גופו העליון. בן חיים לא חדל להכות בראשו גם לאחר שנייט התמוטט ונפל על הקרקע, עד שגרם למותו. הוא חדל ממעשיו רק בעקבות זעקות השכנים והגעת אחד מהם למקום. בשלב זה ניגש הנאשם למטבח הבית ושטף את ידיו מדמם של נייט וא.א.

הפרקליטות ביקשה לעצרו עד תום ההליכים.
_______________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות