גרר דיירת לא משלמת בשערותיה וזרק מהדירה עם כל חפציה

שני אחים תושבי חולון נאשמים כי השתמשו באלימות ובכוח על מנת לגרש מדירתם דיירת שלא שילמה במשך חודשיים
רונן חן |
אילוסטרציה

בעלי דירות רבים מתמודדים עם בעיית תשלומים מצד הדיירים, פנייה לבית משפט לבקשת הוצאת הדייר יכולה להתמשך מספר חודשים של דיונים בבית משפט. שני אחים מחולון החליטו לקחת את החוק לידיהם וסילקו בכוח דיירת עם חפציה לאחר שלא שילמה את שכר הדירה במשך חודשיים. היום הוגש נגד האחים כתב אישום.

על פי כתב האישום, בין אחד האחים למתלוננת קיים סכסוך מאחר והיא לא שילמה שכר דירה במשך החודשיים האחרונים. במשך התקופה האחרונה התקשר בעל הדירה לדיירת כל מספר ימים על מנת לבדוק מתי היא תשלם לו את שכר הדירה. לפני כשבוע התקשר שוב בעל הדירה לדיירת, ואיים עליה כי אם היא לא תשלם יזרוק אותה לרחוב עם חפציה.

בשעות הערב, של אותו יום, כאשר הדיירת עדיין לא שילמה את הכסף, התקשר אליה אותו האח שוב ואמר לה: "עכשיו אני בא תכיני את המפתחות ואני אזרוק אותך מהבית עם הרכוש שלך, תתכונני". עשר דקות לאחר השיחה הוא הגיע לדירה, התקשר אליה בבקשה שתפתח את הדלת. הדיירת שחששה ממנו פתחה אותה, ואז נכנס בעל הדירה והחל לצעוק עליה ולקללה, ודרש ממנה את המפתחות ושתפנה מיד את הדירה.

הדיירת ישבה על הכורסא בסלון ואחזה בידה כוס תה, בעל הדירה בעט לעברה והיא זזה לאחור ואז הוא אמר לה: "אם את לא רוצה בטוב יהיה ברע". בשלב זה נכנס בריצה לדירה אחיו של בעל הדירה, נטל את כוס התה שאחזה בידה, ניפץ אותה על הריצפה, תפס אותה בשיערה הפילה לארץ, וגרר אותה אל מחוץ לדירה, בעודו מושך בשערות ראשה תוך שהוא מקלל וצועק.

בשלב זה חסם בעל הדירה את הכניסה לדירה, והוא ואחיו זרקו את חפצי הדיירת מהדירה כשהיא מחוץ לדירה. בכתב האישום מצוין כי כתוצאה מהתקיפה נותרה לדיירת קרחת במקום בו נתלשו שערות ראשה, סימן כחול באגן וליד הברכיים. כתב האישום ייחס לבעל הדירה איומים ונסיון תקיפה ואילו לאחיו תקיפה הגורמת חבלה.

האח של בעל הדירה שוחרר למעצר בית עד היום, ואילו בעל הדירה הובא לבקשת המשטרה לבית המשפט לשחרור בתנאים מגבילים, שם שחררה אותו השופטת שלומית בן יצחק עם צו הרחקה מהדיירת, שכבר לא מתגוררת בדירה. "המעשה המיוחס למשיב לכאורה הוא חמור ומכוער מאוד, על פניו נזקים גופניים למתלוננת שאינם מתמצים רק בגרימת כאב. עם זאת, מדובר בסכסוך נקודתי כאשר על פניו נראה כי נפתר".
__________________

עו”ד פלילי רן תגר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות