קורונה: הנחיות חדשות ביחידות רשם העמותות ורשם ההקדשות

הודעת רשות התאגידים: יחידת רשם העמותות ורשם ההקדשות מפרסמת הנחיות חדשות בעקבות ההתמודדת הלאומית עם נגיף הקורונה, לשם הקלה על ציבור העמותות וחברות לתועלת הציבור (חל"צ)
אייל חן |
נגיף הקורונה. מקור: וויקיפדיה

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, רשם העמותות ורשם ההקדשות ברשות התאגידים מפרסם הנחיות חדשות לטובת ציבור העמותות והחברות לתועלת הציבור. במסגרת ההנחיות, מועד הדיווח לשנת 2019 בהתאם להוראות חוק העמותות וחוק החברות, ידחה בחודש, ליום 31 ביולי 2020. הרשם יבחן את הצורך בארכה נוספת, בהתאם להתפתחויות במשק. בהתאמה, לוחות הזמנים שנקבעו בהסדר הארכות שתואם עם לשכת רואי החשבון, ידחו בחודש. גם במקרה זה, הצורך בארכה נוספת יבחן בהתאם להתפתחויות במשק.

מועד הגשת דיווחים שנתיים לשנת 2019, על ידי עמותות אשר קיבלו אישור ניהול תקין לשנת 2021, במסגרת מדיניות ניהול תקין לשנתיים, ידחה בחודש ליום 31 ביולי 2020, או עד למועד הארכה השלישית, בהתאם להסדר הארכות שיקבע עם לשכת רואי החשבון.

בהתאם להוראות בדבר צמצום קבלות קהל ועל צמצום השירות הניתן על ידי עובדי המגזר הציבורי, אנו ממליצים להגיש בקשות לשירות באופן מקוון באמצעות הזדהות חכמה (הזדהות ממשלתית חכמה או באמצעות כרטיס חכם). כך, יתאפשר טיפול יעיל וקצר יותר בבקשה. יש להימנע מהתכנסויות שאינן עומדות בהנחיות משרד הבריאות. לפיכך, ממליץ הרשם לעמותות וחברות לתועלת הציבור, לקיים אספות של מוסדות העמותה, תוך שימוש באמצעים אלקטרוניים המאפשרים לראות ולשמוע את משתתפי האסיפה.

בעקבות המצב ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, מוקד השירות הטלפוני עובד במתכונת מצומצמת ויתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל.
_________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%9d-%d7%92%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%a2%d7%9e/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות