מעצר בתנאי לוקסוס

תל אביבי, שהביא בריונים להרביץ לאדם איתו הוא מסוכסך, נשלח למעצר בית במגדלי U, כולל אישור להתאוורר בחדר הכושר של הבניין
ציון חן |
מגדלים בתל אביב. צילום: פלאש 90

תל אביבי ממוצא צרפתי, המתגורר במרכז העיר, הבחין באחד מימי השבת, בדרכו לבית הכנסת, כי במרפסת מסעדה ברחוב דיזינגוף יושב לא אחר מאשר צרפתי ישראלי אותו הוא מכיר, שביניהם יש סכסוך מלא משקעים רעים, בן למעלה מעשר שנים.

"בעקבות הסכסוך בין השניים, ירק המתפלל לכיוון המדרכה סמוך למקום ישיבתו של השני, והמשיך לבית הכנסת", מספרת המשטרה. אך שעה וחצי לאחר מכן, כשחזר המתפלל מבית הכנסת, ציפה לו מארב שהוא לא ישכח.

"התוקף חיכה ברחוב למתפלל שיחזור מבית הכנסת כשהוא מלווה בשני אנשים נוספים, והשלושה רצו לכיוונו של המתפלל כאשר הם קוראים לעברו "אח שלי" בצרפתית", מתארת המשטרה את הארוע הקשה, "הם אחזו במתפלל במעילו, השליכוהו לרצפה ואז בעטו בו למעלה מעשר פעמים בראש ובצלעות". המתפלל אושפז עם שברים ודימומים פנימיים בראשו.

אשתו ושכנה בבנין מגוריו של המתפלל הבחינו בחלק מהארוע. זאת מאחר ושמעו את הצעקות ויצאו לכיוונם. אבל רק כשעברו במקום עוברי אורח ברחו השלושה מהמקום, "לא לפני שהתוקף, אשר מחלק את זמנו בין צרפת לדירתו במגדלי U בעיר, בעט במתפלל בראשו עוד פעמיים", מציינת המשטרה.

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%90%d7%95%d7%9c-%d7%93%d7%91%d7%97/

חודש וחצי חיפשה המשטרה את התוקף אשר "ירד למחתרת" ולא איתרה אותו, עד שהוא הגיע לפני מספר ימים למשטרה והסגיר את עצמו. בחקירתו, טען התוקף שכתב אישום הוגש נגדו בימים אלה, כי המתפלל בעצם היה התוקף.

לגרסתו של התוקף, המתפלל ירק עליו, ואף בעט ברגלו בזמן שהוא ישב במסעדה. לדבריו, היה במקום גם אדם אשר החזיק את המתפלל שלא יתקוף אותו, ואז השניים התקוטטו, ובעצם הוא היה זה שהפריד בין השניים. הבעיה היחידה עם גרסתו היא שלא נמצאה לה שום תימוכין.

המשטרה הסכימה כי הצרפתי ישהה בתנאי מעצר בית מוחלט בבניינו, במקום להיכלא. אך במסגרת תנאים אלה, ביקש הצרפתי שעות התאווררות כדי לצאת לאימונים בחדר הכושר של הבניין, ובקשתו התקבלה.

 

 

יש לך רישום פלילי? הגיע הזמן למחוק אותו!

[gravityform id="15" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות