אישום: תקף מינית שתי אימהות כשהיו עם ילדיהם הקטנים

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד עבריין מין מוכר שהטריד ותקף בבאר שבע שתי אמהות ליד ילדיהן הקטנים
אייל חן |

לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד רומן קלימוב, תושב באר שבע, בן 37, המייחס לו שני אישומים של ביצוע מעשים מגונים בשתי מתלוננות, אימהות ששהו עם ילדיהן בקרבת גני ילדים בבאר שבע. קלימוב, בעל עבר פלילי, שהשתחרר ממאסר רק לאחרונה, היה בעבר עד שנת 2017, תחת צו פיקוח בשל עבירת מין קודמת שביצע.

על פי כתב האישום, ביום רביעי שעבר בשעות הערב, אם בילתה עם ילדיה ועם ילד נוסף של חברתה, בשלב כלשהו האם הלכה מהמקום עם הילדים בדרכה לקחת את הילד של חברתה לביתו. היא עברה סמוך לגן הילדים ובנה בן הארבע החל לרוץ לכיוון הגן, והיא בעקבותיו עם הילדים לתוך סמטה. לפתע הגיח קלימוב מאחורי האם, הכה בידו בישבנה, אמר לה 'אח איזה תחת' וביצע בה מעשים מגונים. היא נבהלה, אחזה בילדים וברחה מהמקום.

הערב של קלימוב לא הסתיים שם, ובהמשכו הבחין הנאשם בצעירה נוספת שבדיוק אספה את בתה התינוקת מבית המטפלת. קלימוב שהבחין בה כשבתה התינוקת בידה האחת והאחרת דוחפת את העגלה, ניגש אליה ושאל 'איפה הכנסיה', היא ענתה לו שאינה יודעת והמשיכה בדרכה. קלימוב לא ויתר הציע לה עזרה עם העגלה ואמר לה: 'בואי בואי אני אעזור לך' ואחרי שהאישה סירבה לעזרתו, התקרב אליה הנאשם, הפשיל את מכנסיו, חשף את איבר מינו והחל לענג את עצמו. האישה השפילה את מבטה אך קלימוב לא ויתר, התקרב אל המתלוננת בניסיון לגעת במותניה. המתלוננת דחפה את הנאשם באמצעות עגלת התינוקת, צרחה "הצילו הצילו", וקלימוב נמלט מהמקום.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע שתי עבירות של מעשה מגונה, והפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "קיים חשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור בכלל ובטחון המתלוננות בפרט. חשש זה נלמד מכך שהמשיב ביצע מעשים מגונים במתלוננות אשר כל חטאן היה שצעדו ברחובות העיר בשעת אחר הצהריים, יחד עם ילדיהן, המשיב נצמד אליהן וביצע בהן מעשים מגונים ללא כל עכבות", נכתב בבקשת המעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות