אובחנו 4 חולים בקורונה בקרב בני משפחה אחת בישוב ענב שבשומרון, עשרות נכנסו לבידוד ביתי

בסיומה של ישיבת חירום שכינס ראש מועצת שומרון הוחלט: מעל 100 ייכנסו לבידוד, מתוכם 33 פעוטות. דגן: "המועצה והקהילה בשומרון יסייעו בתקופה הלא פשוטה"
ציון חן |

אתמול נבדקו בני משפחתו (אשתו וילדיו) של עובד מד"א שחלה בקורונה. מלבד בתו, כולם (4) אובחנו כחולים והועברו לטיפול בתנאי בידוד בתל השומר. המשפחה מתגוררת בישוב בשומרון, ואם המשפחה היא מטפלת במעון בישוב.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, כינס במהלך הלילה ישיבת חירום בישוב עם הצוות המקצועי של המועצה והנהגת הישוב לבחינת ההשלכות. במהלך ישיבת החירום שוחח דגן עם סגן מנהל שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות אודי קמינר.

בתיאום עם משרד הבריאות, יצא הבוקר מכתב לתושבים המסביר את המצב המורכב ומבקש ממי שהיה במגע עם בני המשפחה, כולל כל כיתת המעון הכוללת כ 33 פעוטות וכלל המטפלות, להכנס לבידוד. משרד הבריאות ביקש לדעת מי מהישוב שהה בחו"ל לפני ה 20.2 כדי לזהות את מקור ההדבקה.

עד לרגע זה נכנסו כ 100 מבני הישוב לבידוד, והמספר צפוי לעלות. בהתייעצות עם רב הישוב הוחלט לבטל את כל אירועי פורים, אולם לאפשר לשאר המוסדות לפעול כרגיל. "אנחנו מצויים במצב מורכב ועדין וימים קשים עוד לפנינו" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. "אנחנו פועלים יד ביד לצד משרד הבריאות והנהגת הישוב בכסי לפעול מצד אחד למען בריאות הקהילה ומהצד השני תוך התחשבות במרקם החיים של הבריאים וסיוע למבודדים".

יו"ר הישוב חיים וויס: "היישוב ענב מתמודד מאז יום ראשון בערב עם אירוע חירום משמעותי מאוד, כאשר מספר בני משפחה מקהילתנו אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה. עם קבלת האבחון נפתח חמ״ל חירום הכולל צוותים מקצועיים של היישוב יחד עם מועצה אזורית שומרון. היישוב ענב ידוע בחוסנו הקהילתי וביכולתו להתמודד עם אירועים מורכבים. אנו מאמינים שגם באירוע זה נדע להתמודד באופן מיטבי. אנו עושים ככל שביכולתנו לתת את המענה הטוב ביותר עבור התושבים תוך הקפדה על כלל ההנחיות של גורמי המקצוע. פורים שמח ובשורות טובות".

__________________________________

ביטולי טיסה קורונה
אלפי טיסות בוטלו בחודש האחרון בעקבות מגיפת הקורונה והשאלה אם וכיצד אפשר לקבל פיצוי על ביטול הטיסה היא שאלה שמטרידה ישראלים רבים. עו"ד איילת חג'ג' לאלו תשיב לשאלותיכם בקבוצת הוואטסאפ ביטולי טיסה קורונה

מצטרפים לקבוצה בלחיצה כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות