נתפס אחד "האחים הדוקרים" שהסתתר במשך שנה וחצי

שנה וחצי לאחר שדקר עם אחיו אדם נוסף ואז נעלם, נעצר בימים אלה בחור בן 30 מאור יהודה
ציון חן |
אילוסטרציה

שנה וחצי לאחר שדקר עם אחיו אדם נוסף ואז נעלם, נעצר בימים אלה בחור בן 30 מאור יהודה. שני האחים הבריונים מאור יהודה עשו "כיפה אדומה" לבחור איתנו נפגשו. הבחור הוא חבר של אדם אחר איתו יש לאחד מהאחים סכסוך. הדקירה נועדה לשלוח מסר חד וברור לאותו אדם שלא היה נוכח במקום, דקרו שני האחים את חברו שהגיע להיפגש עמם בנסיון לתווך בין הצדדים. אחד מהאחים נתפס מייד, והאח השני נתפס רק בימים אלה, שנה וחצי לאחר הארוע. שכן מאז, הוא ירד למחתרת ורק כעת הצליחה המשטרה למצוא אותו.

ארוע הדקירות הוא מקרה של אלימות קשה מצידם של שני האחים הבריונים המקומיים, אשר בימים אלה שניהם במעצר. זהו מקרה קלאסי של "כיפה אדומה", מאחר והנדקר הגיע בהסכמה טלפונית לפגישה בטוחה מצידו, במרכז סואן באור-יהודה, אך האחים הדוקרים הסיטו את הנדקר אל מקום בו אין מצלמות, ושם תקפו אותו.

לאחר מספר איומים כגון "אני מזיין אותך… אם אתם לא נותנים כסף, חותכים אתכם מזיינים אתכם…", דקר אותו בישבנו האח שנעצר כעת. הנדקר החל להימלט והשניים רדפו אחריו. אז תפס אותו האח העצור זה מכבר, ודקר אותו בחזה. הנדקר ברח שוב, אבל אז תפס אותו האח שנעצר עתה, ודקר אותו בגב.

"בשלב זה הגיעו עוברי אורח למקום, והאחים והנדקר ברחו מהמקום", סגר את שחזור הארוע כתב האישום שהוגש כנגד האח שנעצר עתה. בחקירתו, טען האח שהצליח לחמוק מהמשטרה שנה וחצי כי הוא כלל היה בצפון במועד הארוע, למרות שאיכוני הטלפון הצביעו שהוא היה באור-יהודה. בנוסף, אחיו העצור סיפר בחקירתו כי הוא דווקא היה איתו בארוע הדקירות, אבל "היה מאחורה".

כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים הוגש, כאמור, בימים אלה כנגד האח "הנעדר" שאותר לאחר שנה וחצי של ירידה למחתרת. מעצרו הוארך בשלב זה עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות