אישה תבעה את הידוע בציבור להשבת כספים אותם נתנה לו במהלך מערכת היחסים

אישה שחיה במשך מספר שנים עם בן זוג, הגישה לבית המשפט לענייני משפחה, באמצעות עורכת הדין הילה וינטרוב, תביעת כספית בסך עשרות אלפי  שקלים נגד בן זוגה לשעבר לאחר שזה לא השתתף בהוצאות ובשכירות ואף הותיר אותה עם חובות וכן לא השיב לה עשרות אלפי שקלים אותם הלוותה לו.
%d7%a0%d7%a2%d7%9e%d7%94-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
המטרה טובה, התוצאה פחות. אילוסטרציה

על פי התביעה, השניים חיו כידועים בציבור שניהלו חיים משותפים, תוך ששמרו על הפרדה רכושית. מלכתחילה, מערכת היחסים בין הצדדים חוותה עליות ומורדות כאשר האישה תמכה בו רגשית מאחר וסבל מדיכאונות נוכח אופיו הקשה, מספר פעמים היא איבדה תקווה ועזבה אותו אולם בכל פעם הוא שכנע אותה לשוב לזרועותיו. "הנתבע התנהל באופן שאינו מיטיב עימה, שכן נוכח אופיו השתלטני, הוא דאג בכל עת להוריד את רוחה ובטחונה על מנת שזו תהיה תלויה בו. כך, משך שנים, הנתבע התעלל בה מילולית ונפשית, כשהוא דואג ליתן את המילה האחרונה. התובעת אכן פיתחה תלות בו, והצעד לסיום היחסים דרש ממנה מאמצים כבירים", כתבה עו"ד וינטרוב בתביעה.

חודשים לאחר שהצדדים עברו להתגורר יחדיו, נוכח מצבו של הנתבע והעובדה כי לא היו ברשותו כספים, בת הזוג היא זו שהעבירה כספים מדי חודש לכלכלת הבית באופן בלעדי בסכומים של עשרות אלפי שקלים. נוכח מצבו הכלכלי של הנתבע, ויתרות החוב שצבר בחשבונות הבנק, מציינת עו"ד וינטרוב כי ביקש הנתבע את עזרתה הכלכלית. והיא שאכן הבינה כי הוא מצוי בקשיים כלכליים ביקשה לתמוך בבן זוגה ונטלה על עצמה הלוואה.

פרט להלוואה והכספים שנועדו לכלכלת הבית דורש עו"ד וינטרוב בשם האשה גם פיצויים בגין עוגמת הנפש. "הנתבע בהתנהלותו גרם לתובעת לנזקים נפשיים. היא חיה בטרור כלכלי, באלימות מילולית מצד בן זוגה מספר שנים ואף בסוף הקשר עשה הכל על מנת להתישה נפשית וכלכלית ואף ציין בפניה שוב ושוב ״את עוד תעבדי יותר קשה עכשיו, כדי לשלם לי כסף״, כתבה עו"ד וינטרוב והוסיפה: "במשך כל מערכת היחסים התובעת המעיטה בעבודתה ובזמן ששהתה עם הנתבע נאלצה במרבית הזמן לפנות לטיפול פסיכולוגי צמוד וכן ליטול כדורים נוגדי חרדה ודיכאון שכן הנתבע השליך עליה את כל הבעיות והדבר הביא לכך שהתובעת החלה לחשוב כי הבעיה נעוצה בה. זאת ועוד, היא חששה מהנתבע וחיה בפחדים איומים".

עו"ד הילה וינטרוב

לדברי עו"ד וינטרוב מדובר באלימות נפשית לכל דבר. אל תישארו במקום שלא עושה לכם טוב.

 

 

עו"ד גירושין הילה וינטרוב ידועה בזכות היחס האישי והמקצועי ללקוחותיה בדרך להשגת המטרות בסיום ההליך המשפטי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות