בן 20 מראש העין כל כך רצה 'רולקס', עד שהיה מוכן לשדוד אחד, ומאז הוא עצור

שלושה בני משפחתו של בחור בן 20 מראש העין זיהו אותו כדמות אשר שדדה חנות שעונים ברעננה. אך הוא בחקירתו טוען מפורשות שזה לא הוא
ציון חן |

ביום השוד, נכנס השודד בלבוש חרדי מלא, ושדד שעון rolex sea dweller בשווי של 72 אלף שקלים.

הבחור הצעיר ששדד את השעון היקר (שעדיין בגדר נעלם), התארגן היטב בטרם יצא לרעננה מראש העין, העיר בה הוא היה גר עד שנעצר לפני שבועיים. אתמול יום ד' (26.2.20), אף הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על רקע השוד המיוחס לו.

מחקירת המשטרה עולה כי הבחור הגיע עם חבר וסיכם איתו שיחכה מחוץ לחנות, וברגע שיראה אותו מתהלך בתוך החנות מודד את השעון על היד, שיבקש גם החבר להכנס. בדרך זאת, תפתח הדלת עי שלט שיש בידי כל אחד מהעובדים במקום, ואז הבחור עם השעון על היד, ימלט מבעד לדלת הפתוחה לרחוב.

 

 

הנסיון הזה לא הצליח, והבחור חזר מספר שעות לאחר מכן עם עוד חבר אשר נכנס עוד לפניו כ"לקוח" לתוך החנות. כשביקש החבר "הלקוח" לצאת, פתחו לו העובדים את הדלת, אבל הוא לא יצא מייד, אלא התעכב "בניגוב רגליו" ביציאה מהחנות (במקום בכניסה), וכך השאיר את הדלת פתוחה לאורך יותר זמן.

עובדה זו איפשרה לבחור השודד עם השעון על היד להימלט לרחוב עם הרולקס הגנוב ענוד על ידו. אבל לפני שביצע את הבריחה אל מחוץ לחנות, הוא התיז תרסיס פלפל לפרצופם של מי שהיה בחנות, גרם להם לצריבה בעיניים, ונמלט לו כך.

בחקירת אביו, אחותו ובן משפחה של השודד הצעיר, כולם זיהו אותו בתמונות. אך הוא עצמו מתעקש בחקירה כי כלל לא היה ברעננה באותו היום, אבל גם לא נותן אליבי למקום אחר שהוא אולי היה בו.
בנוסף לעובדות אלו, גם העובד בחנות היוקרה אשר נשדדה, מסר פרטים יחודיים הנוגעים לפרצופו של הבחור שנמצאים תואמים ברמה הגבוהה את המציאות. זאת לדוגמא צורת שיניו וצלקת שיש לשודד-הבחור, על פניו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות