גבר נעצר בעקבות קטטה בינו לגרושתו בבית הדין הרבני

סכסוך גירושים בין שני בני זוג לשעבר מישוב קהילתי מאזור מעלות שבחבל תפן, הסתיים במעצרו של הגבר אשר "שלח" את גרושתו לבית החולים בעקבות הטחתה לקיר מספר פעמים במסדרונות בית הדין הרבני בחיפה
ציון חן |

בתי הדין הרבניים מכירים מקרוב אירועי אלימות פיזית ומילולית בין בני זוג ומשפחותיהם על רקע סכסוכי גירושים מכוערים שמתרחשים באולמות הדיינים. מדובר במקום רגיש בו המתיחות היא חלק מהאווירה השוררת במקום. יחד עם זאת, לא בכל יום המתח הנפיץ משתחרר לכדי הטחתה לקיר של אישה.

ביום ראשון השבוע הגיעו לדיון בעניינם בני זוג לשעבר, ולאחר שיצאו מהדיון התפתח ביניהם האירוע האלים. הגבר, שהוא דמות מוכרת בצפון ובקרב מטיילים ישראלים בעולם מאחר והוא עוסק בצרכיהם מטעמן של חברות ביטוח, השתמש ביכולות שלו וגרם לחבלות קשות מאוד אצל גרושתו.

לדברי האיש, לאחר שיצאו מהדיון, הטיחה בו גרושתו קלסר עב כרס, והוא הגיב בצורה לא מידתית. האיש הסביר כי הוא רק התגונן מהמכות שהטיחה בו גרושתו "האלימה", לדבריו, וכי פעולותיו להגנה עצמית ממנה נבעו מעברו. "הייתי איש בטחון הרבה שנים ויודע להתגונן. הייתי קב"ט בעבר", הוא הסביר.

"שניהם הגישו תלונה אחד נגד השני", הסבירה המשטרה, "האישה היתה אצל רופאה, נגרמו לה חבלות. היא הופנתה ע"י רופאה לבית החולים לבדוק אם יש שברים. בחקירתו האיש לא פוסל שהחבלות נגרמו ממנו, הוא רק אומר שאולי זה קרה כאשר הוא התגונן מפניה והטיח אותה בקיר מספר פעמים".

"לא היתה לי שום סיבה לתקוף אותה", התגונן האיש בפני שופטת המעצרים בעכו דנה עופר, "אחרי מספר צעדים פתאום חטפתי בראש מכה רצינית. היא התחילה לתקוף אותי באגרופים. התגוננתי מפני המכות שלה עם יד אחת ודחפתי אותה ממנה מטר וחצי לעבר הקיר. פעמיים שלוש הדפתי אותה. אני עובד 35 שנים עם חברת ביטוח כדי לאתר בחו"ל אנשים שמסתבכים, הטסת גופות למשפחות בארץ. אני עושה ההיפך מאלימות. כל חיי אני עוסק בהצלת חיי אדם".

בית המשפט הסכים בסופו של הדיון לשחרר את האיש למגורים מורחקים, אל בית הארחה שבבעלות בנו בתל אביב, ופסק לו הרחקה למשך שבוע מהישוב בו הוא וגרושתו חיים, ואיסור על יצירת קשר איתה למשך חודש ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות