אישום: במשך שנים אב התעלל בחמשת ילדיו

מזעזע. במשך כשנתיים, נהג אב להצליף באמצעות חגורה על גופם של ילדיו, כשיטת חינוך וכגמול למעשים שעשו אשר אינם לרוחו. האם החשודה אף היא בעבירות אלימות
נעמה כהן |

היום הוגש נגד האב כתב אישום לבית משפט השלום בראשל"צ בגין התעללות בחמשת ילדיו. האם החשודה אף היא בעבירות אלימות, שוחררה בתנאים מגבילים וצפוי להתקיים בעניינה שימוע.

על פי כתב האישום, במהלך השנתיים האחרונות בתדירות של כפעם בחודש, פעל האב באלימות כלפי חמשת ילדיו, בדרכים שונות, וזאת כשיטת חינוך וכגמול למעשים שעשו אשר אינם לרוחו. כחלק משיטת החינוך, נהג להצליף באמצעות חגורה על גופם של הילדים, בין היתר על ידיהם, רגליהם, בטנם וראשם, וגרם להם לכאב רב. פרט לכך הוא נהג לסטור לילדים בפניהם ובחלקי גופם השונים, ביודעו כי המכות וההצלפות כואבות לילדים. בחלק מהמקרים נותרו סימני חבלה על גופם של הילדים, לעיתים למשך מספר ימים.

האב גם נהג לרדוף אחרי ילדיו עם חגורה על מנת להרתיעם, ולאיים עליהם באומרו "אם תבוא לבד תקבל מכה אחת, אם אני אצטרך לבוא אליך תקבל 2 מכות". באחד המקרים, קילל אחד הילדים בעת שהיה בבית עם אמו. בתגובה אמרה לו האם "חכה אני אומרת לאבא". בשל חששו שאביו יצליף בו בחגורה לבש הקטין בגדים ארוכים על מנת שההצלפות יכאבו פחות. כאשר האב הגיע ונודע לו מהאם על הדברים הורה האב לילד להחליף את בגדיו לבגדים קצרים ולחכות לו בחדר כשהוא שוכב במיטה על בטנו. האב הגיע לחדר והצליף בו בכבל של מחשב 10 הצלפות על רגליו וידיו החשופות. במהלך ההצלפות החל הילד לבכות מכאב, אך זה לא חדל ממעשיו והורה לו להיות בשקט.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצר האב עד תום ההליכים נגדו. "מסוכנתו של המשיב כלפי ילדיו גוברת נוכח היעדר כל מודעות מצדו לפסול שבמעשיו, וסברתו כי מעשיו הם לטובת הילדים, בהתעלמו מהכאב הרב שגרם להם, על אף שהיה מודע לו היטב. אמרותיו של המשיב בחקירתו כי הצליף נמרצות בילדיו כשיטת חינוך, לא מתוך כעס אלא "ביישוב הדעת", מלמדות על התנהגות מטילת אימה מצד המשיב כלפי ילדיו כדבר שבשגרה״, נכתב בבקשת המעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות