הזמין גברים להציע הצעות מגונות למפקדת שלו לשעבר ולא יכנס לכלא

צעיר החליט לנקום במפקדת שלו מתקופת הצבא ופתח חשבון מזויף על שמה באינסטגרם עם תמונות חושפניות של נשים, בו הוא הזמין גברים להציע לה הצעות מיניות וההצעות לא הפסיקו לבוא
רונן חיים |

את השירות הצבאי לא שוכחים ובמיוחד את המפקדים שהתנכלו לך בצבא. בית המשפט גזר 220 שעות של"צ, פיצוי כספי ומאסר על תנאי לצעיר בן 29, שהחליט לנקום במפקדת שלו מתקופת הצבא ופתח חשבון מזויף על שמה באינסטגרם עם תמונות חושפניות של נשים, בו הוא הזמין גברים להציע לה הצעות מיניות וההצעות לא הפסיקו לבוא. בית המשפט קיבל את עמדת הסניגור עו"ד ניר יסלוביץ' ולא גזר על הצעיר עונש מאסר בפועל.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הצעיר, התחזה למפקדת שלו באינסטגרם ופתח בשמה חשבונות מזויפים, בהם פרסם בהם תמונות חושפניות של נשים שונות שמצא ברשת ואת מספר הטלפון שלה, בו הוא מזמין גברים לשלוח לה הודעות מאחר והיא 'חרמנית'. מיד עם העלת החשבונות עם התמונות לאינסטגרם, החלה המפקדת לשעבר לקבל מאות הודעות מטרידות מגברים, כולל הודעות גסות ביותר בהן כינו אותה "זונה" והציעו לה הצעות מיניות.

אותו צעיר לא הסתפק רק בהעלאת חשבונות האינסטגרם המזויפים ובעצמו החל לשלוח לה הודעות זימה כאשר באחת מהן סרטון בו הוא מתעד את עצמו מבצע אקט מיני. הצעירה שלא הבינה מאיפה זה הגיע אליה, פנתה והגישה תלונה במשטרה ושם תוך זמן קצר עלו על הצעיר שפתח את החשבונות והוברר כי זאת לא הפעם הראשונה שהוא נוהג כך עם נשים שלטענתו התנכלו לו ובעבר הוא הטריד באותו אופן שתי נשים נוספות באותה שיטה.

במשפט עצמו אמרה הצעירה בעדותה: "התקשרו אליי גברים במהלך כל הלילה והפריעו לי לישון, לא הבנתי מה הם רוצים ממני, הטרידו אותי מינית בטלפון עם כל מיני הצעות גסות. עברתי סיוט של ממש". הצעיר הורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית, התנכלות ומסירת מידע כוזב והפרקליטות לאור חומרת המעשים, ביקשה מבית המשפט לגזור עליו עונש מאסר בפועל של בין 12 ל-15 חודשי מאסר.

הסנגור עו"ד ניר יסלוביץ', ביקש מבית המשפט שלא לגזור על מרשו עונש מאסר בפועל מאחר והוא בחור צעיר שעתידו לפניו. עוד טען עו"ד יסלוביץ' כי הצעיר נמצא בעיצומו של הליך שיקומי והביע צער וחרטה על מעשיו הוא. בית המשפט קיבל את דברי הסניגור גזר על הנאשם 220 שעות שירות לתועלת הציבור, פיצוי של 10,000 שקלים לכל מתלוננת וחצי שנת מאסר על תנאי.

עו"ד ניר יסלוביץ
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות