חשד; צעיר דרס מאבטחים בוולפסון. הסניגור, עו״ד יעקב שקלאר, טוען שהדורס הוא זה שהותקף.

בן משפחתו של מטופל, בן 28 מחולון, נעצר אתמול בחשד לדריסה ותקיפה של מאבטחים ברחבת המיון של בית החולים וולפסון בחולון. סנגורו של החשוד עו"ד יעקב שקלאר טוען, כי מי שהותקף באירוע היה דווקא מרשו.
ציון חן |
עו״ד יעקב שקלאר
עו"ד יעקב שקלאר

אתמול בשעות הצהריים, הרכב ובו המטופל ובנו הגיעו לבית החולים, כאשר החשוד חנה בחניית האמבולנסים. על פי טענת המאבטחים, הם ביקשו ממנו להזיז את רכבו, אולם לדבריהם, החל ויכוח במהלכו הצעיר קילל את המאבטח ובמקום לעזוב את שטח בית החולים כפי שהתבקש, הוא נסע עם רכבו לעבר המאבטחים, פגע באחד מהם, משך אותו לתוך חלון רכבו ונסע עימו כאשר הוא משפשף אותו בקיר.

בעקבות הדריסה המאבטחים קפצו על הרכב והוציאו את הנהג ממנו בכוח ובמהלך העימות נפגעו 3 מאבטחים באורח קל, החשוד שעוכב על ידם, נזקק אף הוא לטיפול בבית החולים ומאוחר יותר הוא הועבר לידי השוטרים שעצרו אותו.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, אמרה בעקבות האירוע: "לצערנו, אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה".

עו"ד שקלאר

בניגוד לגירסת בית החולים סנגורו של החשוד, עו"ד יעקב שקלאר, טוען כי מרשו הותקף על ידי המאבטחים ויש אפילו עדה שהבחינה במתרחש. "מרשי הוא בחור צעיר חולה אפילפסיה, שהגיע למיון עם אביו, נתקל במאבטחים שפנו אליו, על מנת שיזיז את רכבו וכשזה צעד לרכבו, קיללו אותו ובעטו ברכב. מרשי נכנס לרכבו והחל בנסיעה כאשר המאבטחים צועקים לעברו ומאיימים. מסיבה לא ברורה וכאשר הוא מפנה את הרכב לבקשתם, רדפו אחריו, שלפו אותו מרכבו והכו אותו באכזריות כאשר הוא על הריצפה והתיזו לעיניו גז פלפל", אמר עו"ד שקלאר והוסיף: "אישה שעברה במקום, עדה לאלימות המאבטחים ואף צעקה לעברם לעזוב אותו. באופן מפתיע היחיד שעוכב לחקירה הוא מרשי שהותקף, והמאבטחים שהכו אותו עד זוב דם, לא נחקרו כחשודים. מדובר באירוע חמור בו מאבטחי בית החולים וולפסון, פעלו בצורה אלימה, קיצונית ולא מידתית כנגד בחור צעיר, חולה אפילפסיה, אשר הגיע עם אביו החולה לבדיקה במיון ויצא מוכה ופצוע בכל חלקי גופו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות