אישום: איש עסקים נחטף לאחר שפותה על ידי נערת פיתוי

הוגש אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שלושה צעירים מסח'נין ומשפרעם יחד עם צעירה בת 19 מסח'נין בגין חטיפה, סחיטה בכוח ובאיומים ופציעה בנסיבות מחמירות
אייל חן |
איש עסקים נחטף לאחר שפותה על ידי נערת פיתוי
צו סגירה, צילום אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שלושה צעירים מסח'נין ומשפרעם יחד עם צעירה בת 19 מסח'נין בגין חטיפה, סחיטה בכוח ובאיומים ופציעה בנסיבות מחמירות, של בעל עסק משפרעם ממנו דרשו כופר בסך מיליון שקלים תמורת שחרורו.

מכתב האישום עולה כי שלושת הנאשמים החליטו לחטוף את המתלונן באמצעות "נערת פיתוי" ולדרוש ממנו מיליון שקלים תמורת שחרורו. על כן, סוכם עם הנאשמת שתיצור קשר עם בעל העסק, תציג בפניו מצג שווא לפיו ברצונה להיפגש עימו למפגש אינטימי, ותוביל אותו למקום בו ימתינו הנאשמים, לצורך חטיפתו וסחיטתו, כאשר הובטח לנאשמת סכום כסף בתמורה למעשיה.

בהתאם לסיכום, יצרה הנאשמת קשר טלפוני עם המתלונן והציגה עצמה בכזב בשם "רולא", תושבת כפר עילבון, והביעה בפני המתלונן את רצונה להיות בקשר עמו. הנאשמת והמתלונן שוחחו מספר פעמים, התכתבו ביניהם בווטסאפ ואף ערכו מספר שיחות וידאו וזאת במטרה לקדם מפגש בינה לבין המתלונן, אשר יאפשר את חטיפתו וסחיטתו.

לפני כשבועיים וחצי, קבעה הנאשמת עם המתלונן להיפגש בשעות הערב בכפר עילבון. בסביבות השעה שבע וחצי בערב, בעת שהמתלונן נסע לפגישה משפרעם לכיוון כפר עילבון, התקשרה הנאשמת למתלונן וביקשה ממנו להביא עמו קונדום למפגש, והדריכה אותו להגיע למקום מסוים בכפר עראבה הסמוך.

בהגיעו לעראבה, נכנסה הנאשמת לרכבו של איש העסקים והתיישבה במושב האחורי. המתלונן נהג, בהכוונתה לשטח מיוער סמוך לישוב הררית, ולבקשתה עצר שם את הרכב. בשלב זה, ניגשו שניים מהנאשמים שהמתינו במקום אל הרכב, כשהם רעולי פנים אחד עם סכין והשני עם אקדח. אחד הנאשמים כיוון את האקדח לראשו של המתלונן, ואז פתח את דלת הרכב, משך את המתלונן בכח אל מחוץ לרכב, כבלו את ידיו מאחורי גבו, ובשלב זה, הצטרף הנאשם השלישי כשהוא רעול פנים. וטענו בפניו כי המתלונן נפגש עם בת אחותו ותקף אותו באגרופים בפניו ובבטנו, בהמשך הכניסו אותו הנאשמים בכח למושב האחורי ונסעו מהמקום.

בהמשך, עצרו הנאשמים את הרכב הורידו את המתלונן, ודרשו ממנו בכח ובאיומים כי יפעל על מנת להעביר לידיהם באופן מידי סכום כסף בסך 400,000 שקלים תמורת שחרורו. המתלונן השיב כי אין בכוונתו לשוחח עם בני משפחתו על מנת להעביר לנאשמים את הכסף, שכן הדבר עלול להשפיל אותו, ואז הנאשמים הפילו את המתלונן אל הרצפה והכו אותו שוב בכל חלקי גופו. מפאת פחדו, הסכים המתלונן לבקש מבנו להביא את הכסף והנאשמים התירו את הכבלים מידיו של המתלונן ואפשרו לו להתקשר לבנו .

המתלונן שוחח עם בנו בנוכחותם, אמר לו כי הוא נחטף וכי החוטפים דורשים סכום כסף בסך 400,000 שקלים תמורת שחרורו. בשלב זה, אחד הנאשמים לקח את הטלפון מידו של המתלונן, והמשיך לשוחח עם בנו כשהוא דורש באיומים לקבל סכום של 400,000 שקלים תמורת שחרור של אביו. בשלב מסוים, נמלט המתלונן והחל לרוץ לכיוון הכפר, הנאשמים לא הצליחו להשיגו. לבסוף הגיע המתלונן לסח'נין, שם פגש באחד התושבים אשר סייע לו ביצירת קשר עם בנו ובהמשך הגיע לתחנת המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות