אישום: צעיר הטריד מינית וביצע מעשים מגונים בחיילת באוטובוס

נסיעה באוטובוס יכולה להיות משעממת, אבל עבור אבישי חדד, בן 20 הנסיעה לבאר שבע, הסתיימה בתחנת המשטרה, לאחר שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים בחיילת
אייל חן |

תושב כפר סבא, אבישי חדד, בן 20 הטריד מינית וביצע מעשים מגונים בחיילת בעת נסיעתו לבאר שבע.

היום פרקליטות מחוז דרום, הגישה נגדו לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינת בלנרו, ביום ראשון שעבר, עלתה חיילת לאוטובוס מאשקלון לבאר שבע ובשלב מאוחר יותר, עלה גם חדד לאותו קו. חדד פנה לחיילת וביקש ממנה לבצע שיחה מהטלפון הנייד שלה.

מיד לאחר מכן, התיישב במושב הריק לצידה של החיילת, לחץ את ידה, והחל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני. על אף בקשותיה של המתלוננת לחדול מכך, המשיך הנאשם להפנות אליה שאלות לגבי מיניותה וכן ביצע בה מעשים מגונים.

בנסיון להתחמק ממעשיו, החיילת התקשרה לחבר שלה והחלה לשוחח עימו, בתקווה כי חדד יבין את הרמז ויחדל ממעשיו, אולם גם שיחת הטלפון לא שינתה הרבה לחדד שלא הפסיק ממעשיו. בשלב מסויים כאשר החיילת הבינה שחדד לא מפסיק היא ניגשה לנהג האוטובוס וביקשה שיסייע לה וזה הזעיק למקום את המשטרה שעצרה את חדד.

כאמור היום, הוגש נגד חדד כתב אישום שמייחס לו, ביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית וכן הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות