מינויים חדשים בצמרת המשטרה:

ניצב מוטי כהן אמר כי:"סבב המינויים הוא המשכו של תהליך משמעותי וחשוב אל מול אתגרים רבים המונחים לפתחה של המשטרה בתקופה הקרובה"
רונן חיים |

לתפקיד ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה מונה ניצב יגאל בן שלום ששימש כמפקד להב 433 : בן שלום נחשב לחוקר וותיק ומעורך והוא ניהל מספר רב של פרשות פשע מורכבות בהם רצח משפחת אושרנקו בראשון לציון, רצח הילדה רוז פיזם, וכן ניהל את תיק החקירה נגד זאב רוזנשטיין ואף גייס את עדי המדינה נגדו.

לתפקיד מפקד להב 433 ימונה תת ניצב מוטי לוי מי שמכהן בתפקיד סגן ראש אגף החקירות לוי יועלה לדרגת ניצב.

במקומו של ניצב אבי אדרי ראש אגף התנועה שביקש לפרוש מהשרות במשטרה מונה תת ניצב אלון אריה שכיהן בשורה של תפקידים באגף המבצעים של המשטרה.

מינויו של ניצב יגאל בן שלום היה צפוי. בן שלום שירת בצהל בגולני ואחר כך ביחידת שמשון. למשטרה הוא התגייס כחוקר בעמ״ ר תל אביב ועבד בצמוד לתנ״צ אפרים ברכה ז״ל, תנ״צ בדימוס אבי נוימן, ותחת פיקודו של דודי כהן מפכ״ל המשטרה שפיקד בעבר על ימ״ר תל אביב.

בימ״ר תל אביב הוא עשה את מרבית התפקידים ויחד עם אבי נוימן הוא עבר לימר מרכז כראש מפלג החקירות ואחר כך כמפקד היחידה. הוא פיקד על היאחב״ל ולאחר מכן קיבל את הפיקוד על להב 433.

בן שלום תושב הוד השרון נשוי ואב לשניים הוא נחשב לקצין מוערך מאוד הן במשטרה והן בפרקליטות. בן שלום הוא בעל תואר ראשון המזרחנות ותואר שני במדעי המדינה ובלימודי המזרח התיכון.

תנ״צ מוטי לוי שמונה לתפקיד ראש להב 433 נחשב לקצין איכותי בעבר הוא התפטר מהמשטרה לאחר שהמפכל דודי כהן סירב לקדמו לאחר שפיקד על משטרת לב תל אביב. לאחר זמן הוא חזר לשירות וקידומו עוכב לכמה חודשים בשל כך.

מאז הוא מינה שורה של תפקידים בהם סגן מפקד מרחב ציון במחוז ירושלים ומפקד היאל״כ בלהב 433 בתפקידו האחרון שימש כסגן ראש אגף החקירות.
לוי תושב נס ציונה נשוי ואב לשלושה הוא בעל תואר ראשון במדעי הרוח ותואר שני במשפטים.

לתפקיד ראש אגף התנועה מונה תנ״צ אלון אריה. אלון שירת בצנחנים והתגייס לאחר מכן למשטרה ושימש במגוון תפקידים במחוז המרכז של המשטרה. הוא גר בידרה נשוי ואב לשלושה הוא בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה ותואר שני במנהל עסקים בעבר הוא שימש כמפקד משטרת ראשון לציון וכן מפקד משטרת נתניה קצין אגם של מחוז מרכז ובתפקיד האחרון שימש כסגן ראש אגף המבצעים.

ממלא מקום המפכ״ל ניצב מוטי כהן אמר כי ״ לתפקידים משמעותיים אלו נבחרו קצינים מצוינים וראויים בכוונתי להשלים את סבב השיבוצים במשטרת ישראל. סבב המינויים הוא המשכו של תהליך משמעותי וחשוב אל מול אתגרים רבים המונחים לפתחה של המשטרה בתקופה הקרובה״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות