שאלת חשבון: כיצד מכניסים לכלי רכב ובו חמישה מקומות ישיבה 11 ילדים ועוד נהג?

אתמול, עצרו השוטרים רכב פרטי לבדיקה ונדהמו לגלות כי הנהגת הסיעה 11 ילדים. השוטרים הגישו כנגד הנהגת דוח תנועה על עבירה של נהיגה בקלות ראש
מעיין לביא |
קרדיט: דוברות המשטרה

אמש במהלך פעילות אכיפה יזומה בכפר סאג'ור בגליל הבחינו שוטרי התנועה בנהגת ברכב פרטי שבו חמישה מקומות ישיבה כולל הנהג אולם על פי חשד השוטרים הנהגת נצפתה כשהיא מסיעה במושבים הקדמיים והאחוריים של כלי הרכב 11 ילדים בגילאים שונים כאשר כל הילדים על פי החשד לא היו חגורים בחגורות בטיחות.

קרדיט: דוברות המשטרה

השוטרים מיהרו כאמור לעצור את נסיעת כלי הרכב והסבירו לנהגת את מהות העבירה והסכנות של נהיגתה. הם רשמו כנגדה דו"ח בעבירה של נהיגה בקלות ראש ובמקביל המתינו עד שהגיע למקום כלי רכב נוסף של אחד מהורי הילדים על מנת שהמשך הנסיעה תבוצע על פי חוק ובצורה בטוחה.

״משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפתה על מנת למנוע תאונות דרכים הגורמות לפצועים והרוגים״ אמר דובר משטרת מרחב הגליל בעקבות המקרה.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות