המשטרה חשפה שלושה שטחי גידול קאנביס

את חג האילנות ט״ו בשבט יחגגו רק בעוד כמה ימים אבל מתברר כי בישראל יש מי שמנצל את החורף הגשום כדי להפוך את ישראל כמעצמה לגידול צמחי קאנביס
אייל חן |

ביממה האחרונה הצליחו במשטרה לחשוף שלושה שטחי גידול של הקאנביס אחת מהם בשכונת יוקרה בקיסריה והשני בשטח אימונים של צה״ל בצאלים.

גורמים עבריינים מנצלים לאחרונה את שטחי האימונים של צה״ל בדרום כדי לשתול בהם חממות גידול של קנאביס אתמול אותרו על ידי שוטרי משמר הגבול ופקחי הסיירת הירוקה חמש חממות וכ- 700 שתילי קנאביס בשטחי אש של צאלים

אתמול בשעות הבוקר איתרו הכוחות 5 חממות לגידול קנאביס ובתוכן כ- 700 שתילים בשלבי גידול שונים.
השוטרים הרסו את החממות, השמידו את הסמים, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

שוטרי משטרת מרחב מנשה חשפו הלילה בפעילות יזומה בקיסריה מעבדה לגידול וייצור סמים ובה 400 שתילים

הלילה הגיעו בעקבות מידע מודעיני ולאחר שהוצא צוו חיפוש על ידי בית המשפט השלום בחיפה בלשי המשטרה לחיפוש בוילה יוקרתית בקיסריה ותפסו בה כ 400 שתילים בקירוב של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל מוערך של 20 ק"ג וציוד לגידול הסם.

מחזיק המקום, תושב נתניה בן 49 נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה והבוקר הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.
גם בשגב שלום נתפסו על ידי המשטרה שתילי קאנביס

בחיפוש שנערך אותרו כ 65 ק"ג חומר חשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס, נעצרו 2 חשודים וחשודה.

הפעילות המשטרתית בוצעה בסיוע יחידת הכלבנים המשטרתית דרום, ביישוב שגב שלום והסביבה, בוצע אתמול חיפוש על פי צו במתחם בית בפזורת אבו שריפה.

מהלך החיפוש אותרו ונתפסו חומרים חשודים כסמים מסוכנים מסוג קנאביס במשקל כ 65 ק"ג וקילו חשיש.
נעצרו 2 חשודים בני 21 ו 34 וחשודה בת 46 בחשד לגידול וייצור סמים מסוכנים והם יובאו היום לבית המשפט השלום בבאר שבע.

תופעת חשיפת חממות גידול קאנביס הפכה לתופעה שגרתית יום יומית כאשר המגדלים מנסים בדרכים יצירתיות להסוות את גידולי הקאנביס משטחי אש של צהל ועדיות במדבר השומם ועד לדירות יוקרה בשכונות יוקרתיות שהופכות לבתי גידול של הסם. העובדה כי הביקוש הולך וגובר בשל הלחץ שמפעילה ישראל כדי למנוע הברחות של סמים דרך גבולות הצפוניים והדרומיים יוצר את הביקוש לסם המקומי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות