סייע מאזור המרכז ביצע עבירות מין בקטינים שלמדו בבית ספר בו לימד

בית הספר וגן הילדים אמורים להיות המקום המוגן, אבל לא פעם מצליחים להיקלט במערכת החינוך אנשי סגל פדופילים המסכנים את הילדים
טייל חן |

הפעם הצליחו חוקרי משטרת מרחב השרון לאתר על פי החשד סייע שביצע עבירות מין בקטינים שלמדו בבית ספר בו לימד. החשוד נעצר ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגדו.

לפני כחודש התקבלה במשטרת מחוז המרכז תלונה בחשד לעבירות מין שביצע סייע מאזור המרכז בתלמיד מבית הספר בו לימד. עם קבלת התלונה החלה חקירת משטרה אינטנסיבית וחוקרי המשטרה איתרו 3 קורבנות נוספים בני נוער שעל פי החשד, בוצעו גם בהם עבירות מין על ידי החשוד בעת שהכיר אותם בבית הספר בו עבד באזור השרון.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד נהג לבצע עבירות מין בתלמידים בני 12 עד 13 מבית הספר בו לימד ובמספר הזדמנויות שונות.

בתשיעי בינואר שוטרים עצרו את החשוד צעיר בן 23 והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בפתח תקווה בדיון שהתקיים ביום חמישי הוארך מעצרו של החשוד ב-5 ימים ועד מחר במעמד הדיון, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. ומחר יוגש נגד החשוד כתב אישום לבית המשפט המחוזי בלוד המייחס לו עבירות מין כלפי קטינים. במקביל עידכנה המשטרה את גורמי הרווחה בישוב כדי להעניק טיפול לנערים שנפלו קורבן למעשי החשוד כלפיהם. המשטרה ממשיכים בבדיקה כיצד הצעיר התקבל לעבודה עם ילדים והאם היה לגביו אזהרה כלשהיא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות